Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 hvor stor var deres og hvor langt var dere på vei. jeg er 6+1 i dag, å det lille var 3 mm
sjøsamen Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 jeg var på UL for et par uker siden, var da 6+3, nurket var da 4.24mm...
lille frø, mor til to Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg var på UL idag. Er nå 6+2 og den lille var 7mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå