Gå til innhold

Kan småtten bruke bæremeis?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har kunnet sitte i en måned og har sittet seg selv opp i to uker. Sitter stødig og leker. Prøver å reise seg opp hele tiden. leker i høyder på kne.

Når kan jeg vurdere å begynne å bruke bæremeis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte..........

Skrevet

Du kan jo bruke det nå? Kommer jo litt an på lengden på turen....

Skrevet

Tror de sier når de kan sitte selv på bæremeis ja...står det ikke noe i bruksanvisningen? Eller så kan du jo bruke formsydd sele da, er jo mye det samme bare litt lettere å bære....

Skrevet

PLeier å gå i ca 1- 1/2 times turer. Med pause på midten. Tar han da utav slik at han får en pause. Hva om han sovner oppi den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...