Crazywoman Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Han har kunnet sitte i en måned og har sittet seg selv opp i to uker. Sitter stødig og leker. Prøver å reise seg opp hele tiden. leker i høyder på kne. Når kan jeg vurdere å begynne å bruke bæremeis?
gerd Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Du kan jo bruke det nå? Kommer jo litt an på lengden på turen....
Yo&La+spire Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Tror de sier når de kan sitte selv på bæremeis ja...står det ikke noe i bruksanvisningen? Eller så kan du jo bruke formsydd sele da, er jo mye det samme bare litt lettere å bære....
Crazywoman Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 PLeier å gå i ca 1- 1/2 times turer. Med pause på midten. Tar han da utav slik at han får en pause. Hva om han sovner oppi den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå