heleneharefrøken_ Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har termin i august og håper å få begynt å studere i august 2010. Da får jeg et år hjemme med den lille:) Når kan man begynne å søke barnehageplass? Er det vanskelig å få plass nå om dagen? Bor i oslo
bebis *aug09*juni12* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 fristen for å søke er da feb/mars 2010, så lite vits å søke før.. om ikke det er andre regler i oslo da.. og hvis du føder FØR sept, har du krav på bhg plass året etter..
my&E *mistet vår datter* Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 å nei. og jeg som har termin i september og håpet å være ute i jobb til sommeren, og få babyen inn i barnehage august 2010. huff... har jeg ikke krav på det da så er jeg tvunget å gå hjemme uten lønn et helt år????
spent86 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Dersom du skal studere kan du søke plass i en studentbarnehage. Det kan du gjøre så snart du har fått kvittering på at du har søkt studieplass (altså rundt april tror jeg).
Sarah & Marcus mamma Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg bor i sandnes i rogaland... her er det vanlig å søke med engang vi får personnummeret til barnet... jeg fødte første barn i mai 07... så jeg søkte over 1 år før hun skulle begynne... jeg ble da satt i kø allerede ved søknadsdato... på de barnehagen jeg ville ha.... fristen går ut i feb/mars... men da er du jo sist ute... men d kan være annerledes på fylker/kommuner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå