Gå til innhold

barnehageplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i august og håper å få begynt å studere i august 2010. Da får jeg et år hjemme med den lille:) Når kan man begynne å søke barnehageplass? Er det vanskelig å få plass nå om dagen? Bor i oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fristen for å søke er da feb/mars 2010, så lite vits å søke før.. om ikke det er andre regler i oslo da.. og hvis du føder FØR sept, har du krav på bhg plass året etter..

Skrevet

å nei. og jeg som har termin i september og håpet å være ute i jobb til sommeren, og få babyen inn i barnehage august 2010. huff... har jeg ikke krav på det da så er jeg tvunget å gå hjemme uten lønn et helt år????

Skrevet

Dersom du skal studere kan du søke plass i en studentbarnehage. Det kan du gjøre så snart du har fått kvittering på at du har søkt studieplass (altså rundt april tror jeg).

Skrevet

Jeg bor i sandnes i rogaland... her er det vanlig å søke med engang vi får personnummeret til barnet...

jeg fødte første barn i mai 07... så jeg søkte over 1 år før hun skulle begynne... jeg ble da satt i kø allerede ved søknadsdato... på de barnehagen jeg ville ha....

fristen går ut i feb/mars... men da er du jo sist ute...

men d kan være annerledes på fylker/kommuner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...