Gå til innhold

Har alle fått barnehageplass i Trondheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vi!:(

Vet at vi ikke har fått 1.pri, og da får vi jo selvfølgelig ikke 2. pri heller. Må vel bare vente på "restetorget" og får vel på andre siden av byen tenker jeg:((

HIlsen Veldig-Skuffa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i trondheim søkte du, og hvor bor du? hvor gammel er barnet ditt? har ikke fått svar ennå vi.

Skrevet

Har ikke fått svar ennå vi........ :-(

Skrevet

Har ikke fått svar ennå vi heller. Hvordan vet du at du ikke har fått 1. pri?

Skrevet

ringte barnehagen og hørte, var privat.. men det ordner seg vel, ble bare litt stressa og tenkte hva skjer nå da..

HI

Skrevet

vi glemte å søke da gutten vår var 1/2 år, eller fikk ikke med oss at det var så lang tid i forveien man søkte. vi fikk plass i en familiebarnehage i sjetnemarka. bor på kolstad, og måtte kjøre gjennom tiller for å komme meg på jobb, så gikk greit for oss ihverfall. så kan da hende dere får en plass et eller annet sted som ikke er er så himla langt vekk. var mange ledige plasser på andre siden av byen.

har fått plass til velsa. men bestemte oss litt seint for at vi ville ha 100 % plass til gutten. han har 60 % idag. søkte i feb og fristen for å søke på høyere prosent gikk visst ut 1 mars. ikke hørt noe om den søknaden.

Skrevet

gikk ut 1 feb mente jeg:)

Skrevet

Får ikke plass på 1. el 2. prioritet med mindre noen andre takker nei.... :-(((((((((((((((((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...