Gå til innhold

Gave til samboer!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk samboer og tenkte at jeg skulle overraske ham litt til helgen. Jeg skaffer barnevakt og bestiller bord på restaurant slik at vi kan kose oss litt en kveld. MEN...jeg tenkte at jeg skulle kjøpe noe fint han kunne få også. Har ikke anelse om hva bare...han er ikke en stor "smykkefyr", så er det noen som har andre ideer???

Takknemlig for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Min er heller ikke noe smykkefyr. Jeg kjøper ting som han interesserer seg for, f.eks noe som har med jakt å gjøre. Det viser at jeg vet hva han intesreserer seg for. kanskje det kan være noe for deg? altså, kjøpe noe som han intereserer seg for

Skrevet

Hva med to kino - biletter? Så han kan ta seg en kveld fri med en kompis. Vet det er egentlig vi som fortjener slik, men her i huset får jeg dobbel så mye tilbake hvis jeg er god mot han, på måten han skulle ønske dama hans var. Med to kinobiletter viser du at du er glad i han og unner han litt fri med kompiser ;)

Skrevet

jeg kjøpte nettopp gps til min mann... det ble han veeeldig glad for!

Skrevet

min kjære liker å spille data, så da fikk han en ny data stol og et tastatur beregnet på spilling. han ble kjempeglad, og han har nevnt det mange ganger senere også. alle kompisene blir fortalt hva han fikk, så ble litt glad jeg og, når han satte så stor pris på det:)

dette var jo en dyr gave, men han hadde bursdag da.

ellers kan du kjøpe dvd av en serie han likte/liker feks macgyver, csi, simpson...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...