Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul i dag, og alt så veldig bra ut:)

Er bare 15 uker nå, men ul legen sa hun så hvilket kjønn dette var. Hun undersøkte ikke spesielt nøye heller, og jeg fikk faktisk ikke med meg at hun hadde sjekket.

Regner med at det blir gutt jeg da, siden hun så det så lett?

Mannen ville ikke vite noe, så her sitter jeg og er helt fra meg av nysgjerrighet:( Lurte nesten på om jeg skulle ringe henne og spøtte, men får vel klare meg uten den viten tenker jeg.

Noen som vet om det er lettere å se at det er en gutt, enn at det er en jente? Hadde en jentefølelse helt til hun sa hun hadde sett kjønnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke penis=gutt, ikke penis=jente, for de kan faktisk se kjønnslepper. Kan fortsatt være jente du bærer på;-)

Skrevet

Angrer for at jeg ikke spurt om hun kunne skrive det ned på en lapp til meg, for nå får jeg ikke ro på meg.

Så det er lettere å konstantere at det er ei jenta da? Inn med teskje her;)

Skrevet

ville tro det er lettere og konstatere gutt jeg.. da de fleste feil blir gjort når folk får vite at det bli jente men så vart det gutt lell..

du kan jo prøve å ringe inn.. det verste du kan få å vite er jo at de ikke veit det lenger da det nok ikke blir skrevet opp..

men om mannen din ikke vil vite det, klare du å holde det hemmelig da..

lykke til..

Skrevet

Jeg klarer å holde det emmelig jeg, han trenger ikke vite at jeg har sjekket det opp.

Skrevet

Kan være, men da vi var hadde vi to som tok UL på meg denne gangen. Først en under opplæring (som faktisk sa gutt), så en veldig erfaren jm som ikke visste hva hun andre hadde sagt og ville se selv. Hun hadde tatt UL i sånn ca 3 sekunder og vi klarte ikke engang å se hva hun så på før hun utbrødt: jente! Så de kan nok se jente også tydelig uten at du ser at det sjekkes ;-) Hun siste JM'en femdobbeltsjekket på oss da siden hun første hadde sagt gutt først, men det var nok feil, vi så både de hvite strekene osv på at det er jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...