Saline Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Regner med uttak og innsett mot slutten av april. Jeg leste pakningsvedlegget til sprayen og de vanlige bivirkningene var til å bli skremt av! Hvilke erfaringer har dere i forhold til bivirkninger på sprayen?
lillehare Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 hei, har du noen bivirkninger?? skal sende søknad snart, og vil gjerne høre litt om disse preparatene... hvilket sykehus går du til? lykke til da .)
♥ lillemin ♥ Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Så deilig å endelig være i gang! Jeg spraya med synarela, og hadde egentlig ingen bivirkninger annet enn et par kviser i ny og ne og litt tretthet. Men nå i ettertid (er på rugedag 11) og jeg har blitt forkjølet, gjør det sinnsykt vondt å spraye med otrivin... Lykke til med spraying og videre forløp!!
lightblue Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Hei Saline Me too Startet i dag tidlig Mine bivirkninger forrige gang var at jeg fikk endret luktesans, alt luktet annerledes enn før, dette varte et år ca. Jeg var også veldig sliten. Hvordan ble det med deg og jobben, kommer du til å bli sykemeldt i rugeperioden tror du? klem,
Liza Leonore Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg ble veldig trøtt og etterhvert føltes både kropp og hode utilpass. Innsatsen på jobben var ikke på topp i den perioden. Tok sykemelding de siste fem dagene før jeg begynte på sprøytene. Lykke til!
Saline Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2009 Fikk litt hodepine første dag og har vært litt slapp og utilpass, men foreløpig går det greit. Jeg har blitt sykemeldt 50% frem til uttak og planlegger 100% sykemelding i rugeperioden. Legen var veldig forståelsesfull og jeg kan bare sende inn sms (!!) når jeg vil ha forlengelse. Jeg har aldri tidligere vært sykemeldt så jeg har litt problemer med å koble av. I dag er første dagen jeg er borte fra jobben, men jeg har allerede jobbet masse.....tar nok litt tid å vente seg til å skulle koble ut. Jeg har tenkt å fylle dagene med sykemelding med masse trening, litt oppsussing og matlaging :-) gleder meg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå