Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 samboeren min gjør det flere ganger daglig, han sier det er normalt. jeg gjør det 2-3 ganger i uken.. eller er det bare veldig til forskjell på folk? men det er vel ikke normalt å gå så ofte som han? jeg vet jeg går litt sjeldent, men jeg har bestandig vært sånn. vet at det ikke er så veldig normalt. men bæsjer dere hver dag? vet at dette er utolig teit tråd. men jeg vill ikke spørre noen jeg kjenner
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Stort sett en gang om dagen, men det hender jeg hopper over en dag.. Mannen min er vel på do ca en gang om dagen, men det hender han er to ganger på samme dag..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 så du vill si at det er normalt med en gang om dagen? er det gjennomsnittet? lurer på om jeg kan få han til legen... det kommer jo blod og diverse ut når han gjør det så ofte
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Hvis han bæsjer blod SKAL han til legen! Det er som oftest noe uskyldig som en rift eller en hemoriode som blør, men det kan også være alvorlig sykdom som kreft og skal alltid sjekkes opp.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 tror alt fra en gang i uka til 3-4 ganger om dagen er normalt.... selv er jeg ofte på do og bæsjer omtrent annenhver gang jeg er på do.... det er normalt for meg i allefall....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Her i huset bæsjer vi alle sammen ca 2 ganger om dagen. Har helt normal avføring og ingen problemer. Dette gjelder da sambo, meg og lille på 3 år (spiser vanlig mat og bruker ikke bleie). Tror det er rimelig normalt både det din mann og du gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå