Promp Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Bebissen er 4 mnd og jeg røyter noe sinnsykt!!! Når slutter dette?
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Når det ikke er igjen mer hår..... i alle fall var det sånn på mine... dvs... nr en ble skallet, nr to mistet babydunet, så kom det nytt hår nesten med en gang... nr en fikk igjen hår i to-årsalderen.
Promp Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg mener MITT hår... Her beholder bebissene håret sitt fra starten av... Problemet er meg... JEG røyter og mister masse hår, blir helt kvalm når jeg grer meg etter å ha vasket håret... Urk!
Hikken Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Tok omtrent seks måneder før jeg suttet å røyte :-S Ble stående med svære hårballer i hendene etter hver hårvask hver gang.. Æsj..
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 hehe... jeg røytet fra bebisene var ca 3-6 mnd. Så roet det seg. Sikkert da jeg sluttet å fullamme. For å si det sånn, sluken i dusjen måtte renses mer eller mindre daglig. Nå er jeg heldig og har masse hår - så det var ikke så synlig på meg - men vet om dem som er blitt ganske så tynn i håret. Men som regel vokser det ut igjen. Jeg får da skinnskjegg - det som viser mest at jeg har vært tynnere i håret. Alt vokser ut på èn gang, og så får jeg sånn fine tufser rundt ørene - herlig!!
Promp Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Takk for svar! Da får jeg vel bare holde ut et par måndter til... Jeg har også endel hår, men ser at jeg nesten begynner å få viker... HJELP!
Supermamm Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Tror det roet seg da minste var 6-7 mnd. Eldste husker jeg ikke så godt, men mener det kan ha vært rundt der... Ille når det står på, og etterpå når man får krans av "ammehår" i viker og antenner på toppen,, hehe;) Gleder meg til det vokser seg til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå