Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bebissen er 4 mnd og jeg røyter noe sinnsykt!!! Når slutter dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det ikke er igjen mer hår..... i alle fall var det sånn på mine... dvs... nr en ble skallet, nr to mistet babydunet, så kom det nytt hår nesten med en gang... nr en fikk igjen hår i to-årsalderen.

Skrevet

Jeg mener MITT hår... Her beholder bebissene håret sitt fra starten av...

Problemet er meg... JEG røyter og mister masse hår, blir helt kvalm når jeg grer meg etter å ha vasket håret... Urk!

Skrevet

Tok omtrent seks måneder før jeg suttet å røyte :-S

Ble stående med svære hårballer i hendene etter hver hårvask hver gang.. Æsj..

Skrevet

hehe...

jeg røytet fra bebisene var ca 3-6 mnd. Så roet det seg. Sikkert da jeg sluttet å fullamme. For å si det sånn, sluken i dusjen måtte renses mer eller mindre daglig. Nå er jeg heldig og har masse hår - så det var ikke så synlig på meg - men vet om dem som er blitt ganske så tynn i håret.

Men som regel vokser det ut igjen. Jeg får da skinnskjegg - det som viser mest at jeg har vært tynnere i håret. Alt vokser ut på èn gang, og så får jeg sånn fine tufser rundt ørene - herlig!!

Skrevet

Takk for svar!

Da får jeg vel bare holde ut et par måndter til... Jeg har også endel hår, men ser at jeg nesten begynner å få viker... HJELP!

Skrevet

Tror det roet seg da minste var 6-7 mnd. Eldste husker jeg ikke så godt, men mener det kan ha vært rundt der... Ille når det står på, og etterpå når man får krans av "ammehår" i viker og antenner på toppen,, hehe;) Gleder meg til det vokser seg til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...