Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg satt i gangen med så og si hjerteinfarkt. Jeg hadde det HELT forferdelig. jeg sa til han at det er rett før jeg reiser hjem nå, orker ikke mer negative settninger ut av munnene til legene. jeg satte meg ned i stolen hans, hjerte var i ferd med å poppe ut. Turte ikke se på skjermen. Så sier han"men alt ser jo bra ut jo". han var like sjokket som meg. han hadde visst ikek ventet at det var som det skulle, for dette var jo et mirakel uten like. SLår herte var det første jeg sa, ja, det gjør det sa han da. Da orket jeg å se på skjermen. den lille babyen min var 3 mm, og hjertet banket. Jeg er i sjokket, jeg klarer ikke tro det. han sa at det var ca 95% sjanse for at det skulle gå bra for meg nå. Da sa jeg at det er første gang disse prosentene har vert på min side, for de er ALLTID MOT meg. jeg er sykemeldt i 2 uker til, da skal jeg på ny UL. jeg skal fortsette med alle medisiner utenom prednisolon. Futtigrisen for en dag. jeg såvnet i bilen ettterpå, var så sliten så sliten. har nesten ikke såvet i natt for jeg har vert så redd
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer!!! For en lettelse! Er veldig glad på dine vegne nå:-)
Abracadabra Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 HURRAAAAAAAA! nå har jeg ventet lenge på å høre fra deg, hehe - så utrolig bra, krysser fingre og tær for at alt går bra med dere alle!!! hvor langt er du på vei nå da forresten? tror jeg er 7+0 i dag...er ikke vi ganske likt?
Har fire go`inger Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Å, så utrolig hyggelig:) Glad på dine vegne:) Kos deg videre med graviditeten:)
lioness* Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hurra, det er SÅ BRA!!! Veldig glad for deg!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 ååå så glad jeg er på dine vegne nå))))))))) det må virkelig ha vært helt ufattelig fantastisk å se den lille sitt hjerte slå og nå er ALLE odds på din side kjære tryne!!:) gratulerer nok en gang;)
Lillevenn33 Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Gratulerer så mye! Dette fortjener du virkelig!!!
lille frø, mor til to Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Å så fantastisk!! I morgen skal jeg på "utredning for barnløshet" på Riksen. Er i uke 6+2, så jeg er veldig spent på å se om det er aktivitet. Lykke til videre med svangeskapet!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Åååå, så flott!!! En stor gratulasjonsklem fra meg :-)
maipiken Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 har ikke ord for hvor glad jeg er på dine vegne.. Ikke rart du er psykisk utslått..
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Å kjære deg for en fantastisk nyhet, Tryne! =) Måtte innom her å sjekke hvordan det gikk i dag...tenkt på deg hele dagen. Kjekt at oddsen for en gangs skyld er på deres siden Dette går bra!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Ååååååh,så herlig! Gratulerer!!! Har tenkt på deg masse, og er så utrolig glad for deg nå! Var hos jordmor i dag, hun prøvde å finne hjertelyd uten hell. Men, vi var enige om,da jeg spurte om hun kunne lete etter lyd,- at jeg ikke skulle få panikk om hun ikke fant noe,- for det var ennå veldig tidlig Hun syns kanskje hun hørte bittelitt et sted så forsvant det... Og tenk,- jeg har faktisk ikke panikk! Vi skal følge hverandre leeeenge,Tryne Men,du skulle slutte på prednisolon? Jeg avtrapper i disse dager. 10 mg før, denne uken skal jeg ta 5mg,neste uke 2,5 mg...Så er jeg ferdig omsider. Gleder meg veldig til å slutte med dem. De høyner jo blodsukker og gjør at man legger på seg. Er det noe store meg ikke trenger så er det å legge på meg...
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 30. mars 2009 takk uglemamma. Du skal ikek stresse med hjertelyden, det kan faktisk forkomme at man ikek finner dne i uke 20 selv om man har hørt den før. Så det går bra. jeg skal slutte rett av på prednisolon i dag ja, gått å slippe den tabletten. jeg er lykkelig lykkelig. denne gangen SKAL det gå bra
Gjest eelis+spire Skrevet 30. mars 2009 #17 Skrevet 30. mars 2009 JAAA, så bra!!! :-D Jeg har tenkt masse på deg, og er kjempeglad på dine vegne! Dette blir så bra!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 30. mars 2009 #18 Skrevet 30. mars 2009 Ja,det skal bli deilig å komme seg av prednisolon.... Men neida, jeg er ikke nervøs ang hjertelyden. Det hadde vært deilig å høre den selvsagt,men skal opp igjen om 4 uker for å se om vi hører den da For ja, denne gangen SKAL det gå bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå