Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 en gang i mnd eller oftere? Vi bor med sjøen og alle vinduene kan vaskes utenpå innenfra. En dag med regnvær så er de ikke blanke og da vasker jeg dem så fort det er oppholdsvær. Er så nøye på at alt skal være blankt. På innsiden vasker jeg et par av dem daglig på grunn av fingermerker. Bare meg som liker å ha det skinnende rent?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Vinduer vaskes en gang i året. De på balkongdøra i stua litt oftere innvendig, pga. fingermerker.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Vinduer vasker jeg sjeldent eller aldri Er veldig nøyen på alt annet, men vinduer orker jeg bare ikke :s
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Annenhver mnd utenpå. Bor i byen og de blir ikke så fort skitne. På innsiden oftere.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Vasker en gang i året, kanskje en gang til hvis det er noe spesielt som f.eks. barnedåp. Hvordan får du tid til å vaske dem så ofte?? Da tenker jeg spesielt på å tørke over innvendig - et par ganger daglig?? Oioi..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 2 gange ri året her, tok alle i går faktisk
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Vasker 1-2 ganger i året, har sånne sprossevinduer og det er et herk å vaske..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 oi... morsom link egentlig.. vasker dere bare 1-2 ggr i året??? Jeg vasker minst engang i måneden utenpå og innvendig. Ved pollensesongen vasker jeg engang i uken. De skal skinne!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå