Gå til innhold

alle er visst i travelby igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

...bare meg som pusler rundt her alene.. Men det er vår i luften og ganske godt, egentlig, bare lurte litt på hvor dere er alle sammen? Satser på at alle er friske, travle og i godt humør! Hvis ikke, og du tar deg en titt og ikke orker å si hei, ta iallefall med deg en god klem videre! Og det gjelder dere andre også! (Jeg vet jo dere er der!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er jeg!

Bor nok i travelby, men har en syk gubbe om dagen som resulterer i sur mor...Det er jo mye verre enn sjuke unger!

Det er sukking, klaging, ynking, stønning og bedende blikk.

Herregud mann, du er forkjøla og har litt feber!!!

Våren tror jeg aldri kommer, jeg. Det er bare lureri.

Skrevet

Jeg er naiv og dum og trodde jeg kunne stikke tåa inn i Travelby....

Men den suger tak i hele foten og drar en fullstendig inn tydeligvis :)

Jeg er i gang med begynnelsen på resten av mitt yrkesaktive liv... tror jeg...

Det er spennende!

Jeg har vært hjemme med en skade i maaange år: Nå ville jeg ikke mer. Trosser meg selv litt og har bestemt meg for å prøve.

Såh, om nav vil så setter jeg meg snart på skolebenken igjen.

Som flittig student de neste tre årene.

Gulp! hehe

Spennende blir det i allefall :D

Gjest amandine
Skrevet

Så flott! Gratulerer! Så flink du er! Hva skal du studere? Jeg gleder meg til jeg skal i gang selv, er i samme situasjon som deg, ligger bare litt bak deg i løypa...for jeg skal være hjemmme med Knøttet en stund til. Gleder meg til å følge deg underveis og heier i hjørnet!! Flinke du!

Skrevet

Jeg skal bygge videre på min regnskapsbakgrunn.

Få litt mer papirer.

Føler jeg trenger det etter så lang tid hjemme.

Dette blir spennede. Og jeg håper jeg klarer å være flink da, hehe

Ikke så lett med 479 kranglete sure 4 åringer! ( Tror jeg da..... føler jeg har mistet helt tellingen. De oppfører seg omtrent sånn i allefall.... eller .... kanskje ikke bestandig da hehe)

Gjest amandine
Skrevet

Kjempeflink, er du!

Jeg har bestemt å være hjemme ett år ekstra, Broremann begynner på skolen til høsten og Knøttet blir 1 år i oktober.

Jeg kommer til å¨være hjemme samtidig som jeg kikker litt i bøker, og så begynner jeg for fullt høsten 2010 når Knøttet er 2 år og drittlei av å være hjemme med mamma he he.

Vakkerungen begynte jo i 1.klasse i høst og det har vært så flott å følge og hente pluss å ha tid til litt ro.

Vi blir nok nødt til å stramme inn litt på budsjettet, men det må vi vel bare venne oss til når jeg skal studere uansett. Jeg kjenner litt skrekkblandet fryd over tanken! Samtidig har jeg jo helt roen, for trenger jo ikke stresse og skal ikke fly på byen samtidig med studier he he he jeg har jo mann og barn så det holder alt! Skal bli deilig å være voksen student!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...