Maddicken Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg må ta jerntilskudd.... hva anbefaler dere? Jeg vil absolutt ikke få hard mage! Noen som vet symptomer på jernmangel?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde veldig lavt jernlager her for noen år tilbake. Da var jeg veldig slapp, sliten, hadde hodepine og øresus. For min del funker Ferromax bra. Det er 65 mg jern i de tablettene i motsetning til Duroferon som har 100 mg jern. Jeg får veldig mageknip pg blir forstooet av Duroferon.
november-baby Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har god erfaring med AminoJern fra helsekostbutikk. Den har aldri gitt meg hard mage. Symptomer kan være at man føler seg lite opplagt. Jeg ble aldri uthvilt selv om jeg som egentlig fikk nok søvn. AminoJern og et glass appelsinjus funket for meg Kan være lurt å sjekke ut nivået på jernlagrene og blodprosent hos lege før du starter.
saa09 Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 Jeg har brukt hemofer, jeg fikk ikke trøbbel med magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå