Gå til innhold

eier alle bolig her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..så 'heldig' at mannen min har mistet jobben..husplanene er derfor skrinlagt og vi leier nå...er såååååååååååååååå lei og ønsker meg såååååååååååånn vårt eget hjem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leier leilighet og forstår godt følelsen din!

Skrevet

Vi gjør - har bygget oss enebolig.

Men ikke for det. Vi har selv vært på leiemarkedet. leide så leilighet hos mine foreldre billig for å spare egenkapital til å kjøpe leilighet. Kom oss i mål til slutt. Begynte så å spare for å få råd til tomt og hus - bodde så hjemme hos mine foreldre for å spare ytterligere mer penger mens vi bygde. Og da mener jeg hjemme, ikke i leiligheten.

Arbeidsledighet vil i dag ramme oss hardt - med mye lån, men tror vi skal klare det dersom vi er VELDIG økonomiske.

Sett dere et mål - så kommer dere dit. Det har vi gjort. Vært veldig bevisst på hva vi bruker pengene på i maaaange år. Aldri unnet oss noe luksus. Og i dag har det lønnet seg.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ikke alle, men vi gjør :)

synd å høre om jobben hans da :(

Skrevet

Nei, vi leier. Har man ikke økonomi til å kjøpe (og man må ha ganske god økonomi her vi bor for å kunne det) så leier man jo:)

Skrevet

Vi leier også, kaster en formue ut av vinduet hver måned. I hvertfall føles det sånn. Forhåpentligvis får samboeren min full stilling fra sommeren, da kommer jeg til å løpe i banken og spørre om lån! Skjønner veldig godt hvordan du føler det!

Skrevet

Vi eier, mest fordi at her i Stockholm er det nærmest umulig å leie leiligheter. Nesten bare på det svarte markedet hvor du ikke har noen rettigheter og kan bli kasta ut på dagen om utleier finner det for godt. Ingen ønsket situasjon for noen med barn....Derfor kjøpte vi likegodt så vi slipper den bekymringen.

Skrevet

Vi eier...

Håper mannen din får en jobb igjen snart. Lykke til :)

Skrevet

Jeg har eid bolig...og hadde sittet fint i det dersom jeg fortsatt hadde vert gift...men det er jeg ikke...og skilsmissen var ikke lett og jeg gikk ikke i + etterpå....nå er jeg alenemor og i tillegg blitt ufør...så ser ut til at boligdrømmen blir vanskelig å oppnå.....trist....

Skrevet

Ja, vi eier. Har eid en tomannsbolig, vertikaltdelt, og nå skal vi pusse opp og sette inn trapp. Så da får vi stor enebolig. :)

Veldig økonomisk å kjøpe tomannsbolig og leie ut den ene delen. Så kan man bare sette inn en trapp når man ønsker det.

Skrevet

Vi eier en enebolig nå..men har selv leid i mange år...sååå krysser fingrene for at mannen din får seg jobb og at dere får boligdrømmen deres oppfylt.:)

Skrevet

Vi eier og det har vi alltid gjort. Vi kjøpte vår første bolig da jeg var 19 år.

Håper mannen din får seg snart jobb igjen.. Det der er en kjip situasjon dere er i.. Masse lykke til..

Skrevet

Vi leier, ingen skam det :)

Skrevet

Vi eier, men jeg var nesten fylt 28 år før vi gikk over fra å leie til å eie. Håper det ordner seg snart med jobb og bolig for dere. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...