myboylollypop Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 ..så 'heldig' at mannen min har mistet jobben..husplanene er derfor skrinlagt og vi leier nå...er såååååååååååååååå lei og ønsker meg såååååååååååånn vårt eget hjem!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 jeg leier leilighet og forstår godt følelsen din!
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Vi gjør - har bygget oss enebolig. Men ikke for det. Vi har selv vært på leiemarkedet. leide så leilighet hos mine foreldre billig for å spare egenkapital til å kjøpe leilighet. Kom oss i mål til slutt. Begynte så å spare for å få råd til tomt og hus - bodde så hjemme hos mine foreldre for å spare ytterligere mer penger mens vi bygde. Og da mener jeg hjemme, ikke i leiligheten. Arbeidsledighet vil i dag ramme oss hardt - med mye lån, men tror vi skal klare det dersom vi er VELDIG økonomiske. Sett dere et mål - så kommer dere dit. Det har vi gjort. Vært veldig bevisst på hva vi bruker pengene på i maaaange år. Aldri unnet oss noe luksus. Og i dag har det lønnet seg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 ikke alle, men vi gjør synd å høre om jobben hans da
meg & to små vampyrer Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Nei, vi leier. Har man ikke økonomi til å kjøpe (og man må ha ganske god økonomi her vi bor for å kunne det) så leier man jo:)
ipeggy Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Vi leier også, kaster en formue ut av vinduet hver måned. I hvertfall føles det sånn. Forhåpentligvis får samboeren min full stilling fra sommeren, da kommer jeg til å løpe i banken og spørre om lån! Skjønner veldig godt hvordan du føler det!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Vi eier, mest fordi at her i Stockholm er det nærmest umulig å leie leiligheter. Nesten bare på det svarte markedet hvor du ikke har noen rettigheter og kan bli kasta ut på dagen om utleier finner det for godt. Ingen ønsket situasjon for noen med barn....Derfor kjøpte vi likegodt så vi slipper den bekymringen.
To fine jinter ;o) Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Vi eier... Håper mannen din får en jobb igjen snart. Lykke til
Mamma+2 Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har eid bolig...og hadde sittet fint i det dersom jeg fortsatt hadde vert gift...men det er jeg ikke...og skilsmissen var ikke lett og jeg gikk ikke i + etterpå....nå er jeg alenemor og i tillegg blitt ufør...så ser ut til at boligdrømmen blir vanskelig å oppnå.....trist....
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Ja, vi eier. Har eid en tomannsbolig, vertikaltdelt, og nå skal vi pusse opp og sette inn trapp. Så da får vi stor enebolig. Veldig økonomisk å kjøpe tomannsbolig og leie ut den ene delen. Så kan man bare sette inn en trapp når man ønsker det.
Mamman til AM&JS Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Vi eier en enebolig nå..men har selv leid i mange år...sååå krysser fingrene for at mannen din får seg jobb og at dere får boligdrømmen deres oppfylt.
De tre gull Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Vi eier og det har vi alltid gjort. Vi kjøpte vår første bolig da jeg var 19 år. Håper mannen din får seg snart jobb igjen.. Det der er en kjip situasjon dere er i.. Masse lykke til..
Mille** Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Vi eier, men jeg var nesten fylt 28 år før vi gikk over fra å leie til å eie. Håper det ordner seg snart med jobb og bolig for dere. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå