Jente_83 med maibaby Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Er babyen deres fortsatt like aktiv eller kjenner derre mindre? Har de siste dagene/uken kjent mindre til babyen. Begynner å blil itt bekymret, men tenker at den sikkert har mindre plass å bevege seg på. Kjenner liv hver dag, men det er mye mindre og mye svakere enn det har vært. Noen erfaringer? Er 35+2.
1974 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg kjenner egentlig mer, men har vel med at baby er blitt større og sterkere samtidig som trangere. Kjenner harde kuler som presser og rygg som beveger seg etc...til tider ganske ubehagelig og. Jeg hørte baby ble roligere mot slutten men hos meg var det full turning helt til siste slutt med barn nr 1..og kan virker som det blir det samme med dette.
Snuppa & llillebror Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Er 32+4. Enig med dere begge på en måte. Er mindre typiske spark og sånn nå, mer harde, rolige bevegelser nå...kjenner liksom plutselig at hele foten prøver å "trykke seg ut" på siden av magen og sånn... He-he, merkelig! Sist fikk jeg jente og da var det ikke sånn, bare småsparking hele tida... Venter gutt nå.
U0612 Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Det er helt vanlig med mindre liv i den uka du er nå. Jeg var og sjekket selv på sykehuset, og de sa de hadde alltid masse kontroller rundt uke 34-36 pga mindre liv. De synker lengre ned i bekkenet da, og får mindre plass å bevege seg på. Men du skal selvfølgelig kjenne babyen hver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå