Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hva er innenfor normalen når man er ca 25 år gammel kvinne, og gravid? Jeg synes det var noe lavt selv, men jordmor sa det var fint...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 i alle mine sv lå BT på 95/60. utenom sv mine ligger det på 100/60 er ikke farlig med lavt, bare ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Legen min sa at det stort sett ikke var for lavt med mindre du stadig blir svimmel og besvimer eller liknende. Lavt blodtrykk var ikke farlig, i hvertfal ikke hvis det ikke er ubehaglig.
Pengetreet Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde 90 over 55 gjennom nesten hele svangerskapet. Det var aldri et tema
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg vet at det ikke er farlig når det er lavt... Men det er jo ubehagelig. Og på et eller annet tidspunkt må det jo kunne bli så lavt at det ikke er sunt da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå