Gå til innhold

April: Gratulerer med overstått LillePia!


**synne**

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overstått!! Håper du hadde en flott dag på lørdag! Beklager at vi glemte å gratulere på dagen, men jeg har jobbet 31 timer i helga, pluss at gubben har hatt ekstremtilstander på jobben i det siste, så her har vi bare såvidt hatt hodet over vannet....

 

Hvordan er formen, pia? Det er skremmende kort tid igjen før tvillingene kommer nå! Har du ordna med bhg til lonka, eller skal du prøve å ha henne hjemme med de to minste?

 

Spør og graver... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LillePia takker for gratulasjoner. Hun hadde en strålende dag med både barnehage vennene sine og familie. Fikk nesten alle Disney Prinsesse dukkene. Det stod øverst på ønske listen i år. Men skal kjøpe seg en sakkosekk av penger hun fikk. Den skal også være med prinsesser på.

 

Plutselig er hun i en sånn Prinsesse modus. Hun har alltid hatt Mikke og Minni som favoritt. Men sånn er det og vokse opp - ting forandrer seg.

 

Formen er plutselig kjempe bra. Har hatt en uke med lite kynnere og mindre plager med bekkenet - sverger til Herbalifeline, har økt inntak av den og den gjør underverker for meg.

Det er bare 80 dager igjen til termin som er den 20 juni. Men så får eg ikke gå lenger enn til uke 38 og da blir det ikke mer enn 64 dager igjen, men ting kan skje før den tid og. Så ting kommer litt brått på nå syns eg.

 

Fikk ikke barnehage plass til Lonka før 15 august - da skal også LillePia gå fra to dager uken til 4 dager uken.

 

Ikke så ofte eg ser deg her inne... eg er nemlig innom og leser litt og ser litt. Men ikke alltid eg er inne og skriver...hehe... men nå hadde eg litt tid.

 

Alt bra hos deg og synne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bra. Travelt men bra. Trodde ikke det gikk an å få det mer travelt, men akk.. Mannen må jobbe ekstreme mengder overtid for tiden, og jeg har knapt sett han den siste uken. Så jeg har jobba i helgen, pluss hatt ungene fulltid utenom + har ordna med hele selskapet i dag, både før og etter... Kjenner det tar på, altså.

 

Er innom her og kikker jevnlig jeg og, men det er så tiltak å logge seg på.. hehe.. Og så er det ikke alltid jeg har så mye fornuftig å si.. Det har vært litt tøfft de siste ukene, for knerten har vært så mye våken om nettene.. Og lite søvn gir gretten mamma!! Har jeg sagt det, foresten? At ungene har begynt i bhg? Tre dager i uken, fram til sommeren. Hvis jeg får meg jobb så blir det fulltid til høsten. Har ikke fått plass enda, men håper jo det kommer et svar snart.

 

64 dager igjen?? Det er jo bare to måneder det, jo!!! Hjelpe meg!! Dette har gått fort!!! Godt å høre at formen din er bra. Det lover godt for fortsettelsen!! :)

 

Nå skal jeg slange meg på sofaen og se på tirsdagsunderholdning på tv2. Iallefall om en drøy time. Nå må jeg bare rydde de siste tingene etter selskapet, så kan jeg slakke med god samvittighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gartulerer med overstått 4 årsdag! kjekt å høre en oppdateringe fra dere. Tenker jo på deg innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...