Gå til innhold

Morbus Crohn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den sykdommen?

Hvilke symptomer har dere?

Har begynt å mistenke at det er det jeg har etter lengre tids plager som de ikke finner ut av :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/mage_og_tarm/crohns_sykdom?gclid=CKatyOvfy5kCFUsI3wodyl0IuQ

Det er jo bare å gå til legen, om du har symptomer du ikke vet hva kommer av:)

Jeg har en tante med Crohns, og trodde jeg hadde det selv. Men jeg hadde noe annet, som kan kureres. Jeg vil ikke kurere det, for jeg er redd for å få kronisk hard mage igjen. Det jeg har, kan en fint leve med uten behandling:)

Skrevet

Svigerinna mi har det...hun er veldig hardt ramma, har betennelse fra magesekken og stort sett hele tarmsystemet..hun er inn og ut fra sykehuset hele tiden, og er for tiden veeldig dårlig. Får plutslig vanvittige magesmerter, og legene klarer ikke helt å få kontroll på det. Og hun tar ikke mindre enn 12 tbl hver morgen...!!

Skrevet

Bare et lite tips til de som er hardt rammet av Chrons. Det er kommet en ny medisin som virker veldig bra. Dette er jo en autoimmun sykdom, og medisinen er opprinnelig en giktmedisin (gikt er jo også en autoimmun sykdom). Det er injeksjoner og de er kjempedyre, derfor gies de bare til dem som er hardest rammet. Behandlingen er ganske ny og ikke alle leger/sykehus er informert om muligheten enda. Men bare stå på og ikke gi dere. Det er verdt å kjempe for. Min venn som var dødssyk av Chrons og Ulcerøs Colitt, ble helt god på ei uke. Og det er ikke tull engang. Han har fått et nytt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...