Gå til innhold

trenger litt positiv support!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i min 6 svangerskapsuke ifølge barn i magen.

er så bekymret fordi jeg føler at symptomene ikke melder seg eller har dabbet litt av. er ikke sååååååå trøtt har ikke blitt kvalm er sulten støtt og stadig men ikke glupsk som forrige gang. har bare middels ømme pupper. ingen fler murringer eller strekk i magen lengre. er alltid tett i nesennår jeg er gravid det har gått over...

er så bekymret, hadde et tøft svangerskap og fødsel forrige gang så er nok derfor. min skrekk er nå at spiren ikke "lever" lengre. merker man hvis det skjer eller ikke...

takk for alle svar...

burde sikkert være happy men bekymrer meg litt mye akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine svangerskap har vært veldig ulike. Litt øm i puppene har jeg vært, men ellers helt forskjellig. Med en ble jeg ikke dårlig før i uke 8-9.

Skrevet

Det e visst ikkje noe enklere å være førstegangs enn flergangs skjønne eg :) Men du kan nok ta det heilt med ro. Lest masse om sånne ting her inne, og andre steder (må jo vær forberedet!!! Vil jo bli førstegangs forhåpentligvis snart!!!)

Og det e sjelden svangerskap oppleves like. Noen har mye symptomer, andre lite, og det kan komme og gå som det ønsker visstnok!! Så, slapp av, og nyt det at du ikkje har masse "plager" som kanskje andre har :)

Skrevet

Jeg opplevde det med nummer to. Symptomene forsvant i begynnelsen av uke 7. Ble fra meg av engstelse, og legen sendte meg på ul. Der slo hjertet som bare det. Kvalmen og trøttheten meldte seg igjen noen dager senere. Så slapp ikke helt unna. Og fikk 7,5 måned senere en frisk snuppe.

Skrevet

Jeg hadde ikke et eneste symptom før jeg var ca 8-10 uker på vei.. Da kom kvalmen for fullt.. Spying hver dag flere ganger til dagen...

Vær glad du slipper sier bare jeg.. hehe

Skrevet

ååå dere er så søte.

tusen takk jenter godt å ha dere på disse tvilende dager......

ble litt lettet så dette hjalp...

lykke til til dere og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...