Gå til innhold

Da var hun her!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde termin 14 mars, men lillegull ville vente litt med å komme ut. Natt til tirsdag 17 mars, gikk vannet ca 00:30... Viste ikke helt hva det var for jeg ble bare litt våt i trusa.(Forrige svangerskap gikk ikke vannet før det ble tatt på sykehuset) .Sa til mannen min at jeg trodde vannet hadde gått, gikk på do og da kom det litt mer vann. Tok på meg et bind og ringte føden for å høre hva det kunne være.. Hun på føden sa jeg kunne se det ann en time og hvis ikke det skjedde noe mer kunne jeg bare legge meg til å sove, men at jeg måtte kom opp på føden kl 08 for å bli undersøkt. Sånn gikk det ikke...........................

Så det an ca en time, tok meg en dusj og med jevne mellomrom fikk jeg veldig vonde "tak" foran ved underlivet, men så begynte riene ganske hyppig... Mannen min tok tiden og da kl var 02:30 var det 8 min mellom riene, vi bestemte oss for å dra på føden... Kom på sykehuset kl 03:00. Skulle ligge til observasjon med bånd rundt magen for å måle hjertelyd til babyen osv..Lå sånn kanskje en time. Jordmor undersøkte meg og da hadde jeg 8 cm åpning. Jordmor ble litt stresset og sa vi måtte inn på fødestuen for "her kommer det en baby før kl 05!!" og det gjorde det gitt..

Det gikk veldig raskt og var veldig intenst og vondt for jeg rakk ikke noe smertelindring, men etter 4 press var lillegull ute og all smerte var glemt! Hun veide 3160g og var 49 cm lang...

Nå bruker vi dagene til å bli kjent. akkurat nå ligger hun i fanget mitt og sover. Kan aldri se meg mett på henne!!

Lykke til alle dere andre. Nå skal jeg titte innom Dinbaby..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ble forresten født 04:40... Så jordmor hadde rett:)

Skrevet

det gikk jo ganske fort da=) har du fått noen før?

Gratulerer foresten!

Skrevet

Gratulerer så mye med gullet! Hørtes ut som en fin fin fødsel!

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Skrevet

Gratulerer så masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...