Gå til innhold

Overføring av fedrekvote til mor...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått overført fedrekvoten? Sambo har gått sykemeldt siden midten av januar. Regner med at han nærmer seg en friskmelding. Blir bare noen uker med jobbing før han skal ut i pappapermisjon. I tillegg skal han over i ny jobb og opplæring. I tillegg går vi på sparebluss fordi han får mye mindre utbetalt som sykemeldt. Lurte på om det var noen som helst mulighet for å få overført permisjonen til meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke dere får overført på det grunnlaget. Fedrekvoten må tas ut innen barnet er 3 år, så dere får sikkert til svar at den kan utsettes.

Skrevet

Jeg fikk fedrekvoten overført til meg pga langvarig sykemelding hos far. Nav godkjente det når han fortsatt var sykemeldt når min perm var over.

Skrevet

Vi fikk pappaens permisjon overført da pappaen var student. Ingen sa et ord om at pappaen kunne ta den etter endt studie (sønnen vår var 7 mnd da pappan gikk fra studier inn i ny jobb)

Var ikke noe problem i det hele tatt for oss, men har hørt etter den tid at det virker som det blir vanskeligere og vanskeligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...