Gå til innhold

Jeg skal ha barn ved hjelp av surrogatmor:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra! Surrogaten vår i USA er gravid!!

Jeg kan ikke få flere barn selv, så skulle mini få søsken, så måtte vi gjøre det på denne måten. Pga "karantene" på 5 år etter alvorlig sykdom, så blir vi ikke godkjente adoptivforeldre før tidligst 2012, og det blir for lenge å vente.

Nå skal vi bli foreldre til høsten!! JUHU!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer.. :) Så spennende..

Hvordan er det juridiske rundt dette da? Og hvordan blir det når dere skal ha barnet med til Norge?

Er det ditt egg og din manns sæd?

Unnskyld at jeg graver, men er nysgjerrig, og syns dette er interresant. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Kjempeherlig at dere skal bli foreldre til en liten en igjen :)

Skrevet

Genetisk er det vårt barn, og vi får våre navn på fødselsattesten, så må vi søke om norsk personnr, og kan deretter søke om norsk pass. Når alt det er ok, så er det bare å reise hjem. Høres enkelt ut, men det er det ikke. Anbefales ikke dersom man ikke "må", hehe. Prosessen tar visstnok 2-3 uker tror jeg.

Har vært en ganske humpete vei fram til nå, men vi håper det går greit videre!

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse!!! :-)

Nå ble jeg kjempegla på deres vegne! Tenk, nå skal barnet deres få et søsken. Kjempemorro :)

Skrevet

Okei.. Det går nok bra videre.. :) Lykke til hvertfall.. :)

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Så spesiellt da.. Men hyggelig! :)

Skrevet

Hvor mye koster denne herligheten da? Regner med det uansett er verdt pengene, men bare lurte på om dette er et dyrere alternativ enn adposjon?

Skrevet

Ja, det koster. Vi regner med rundt 700000-1000000. Hva sluttsummen kommer på er litt usikkert. Vi er ikke så rike, så det merkes jo på lommeboka. Men heller et barn enn hytte og sydentur:)

Skrevet

Takk for gratulasjonene!

Dette er spennende tider for oss:))

Skrevet

Skjønner veldig godt at du gleder deg:) Håper alt går slik du håper:) Lykke til!!

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere, HI? :-) Hadde vært kjekt med en oppdatering. :-)

Skrevet

Det koster ikke en million! Svada!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...