mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 fra Modne foreldre siden:-) Og det var så koselig:-)) Og vi var på den tiden veldig enige i at det var DIB`s koseligste side. Synd at det gikk som det gjorde, selv om jeg synes vi har det fint her også altså. Bare så synd at vi får store barn og går ut i jobb osv. Da er vi liksom ikke så aktive som vi engang var....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Ja det var tider det:-) Og det var jo engang dibs koseligste side, helt til det rett og slett ikke var det lengre. Og det rett og slett ble tid for å lukke igjen en dør og lukke opp en ny. Ja barna vokser til og andre ting krever sitt etterhvert. Så aktivitetsnivået her inne er ikke som før. Da er det jo desto kjekkere å vite at vi har kontakt på andre måter enn her inne også:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Ja ingen tvil om det altså. Var bare en så inkluderende side i sin tid:-) Og jeg kjente litt på hvor fin den følelsen var, selvom det beste er å vite hvor jeg har dere i real life da:-))
Gummelillan Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Ja, egentlig merkelig det hele. For da jeg fortalte om dere til mine andre venninner kunne de jo ikke skjønne at jeg kunne bli venninne med dere sånn virituelt. Men på den siden var det jo nesten umulig å ikke bli kjent ;-) Veldig god følelse og glad at jeg har fått oppleve det også. Så fikk jeg jo vite at nettet ikke bare inneholder øksemordere m.m.!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 He he jeg også..... skeptikeren som jeg er:-) Var jo sikker på at det var øksemordere både her og der og på Holmsbu;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Hehehe, jeg også var superskeptisk! Og tenkte at det nok var bare halvgale folk som fikk venner på nett, noe det jo helt klart er en del av. Men jammen så er det mange flotte og normale mennesker også!!! Hipp hurra:-)
Karomamma Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Hvordan i all verden kan dere være så sikre på at ingen her er øksemorder? Hæ hæ?
Reveenka Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Kaller dere bare for "nett-barselgruppa" mi, jeg! Jeg hadde heller ikke trodd det skulle gå an å få nye venner på nett, men det gjorde det gitt! Nå har vi jo heldigvis dib's koseligste side nok en gang - så selvom ting endrer seg og tar en ny retning, så har vi heldigvis greid å holde vedlike det fine vi fant den gangen! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå