Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Altsååå...burde ikkje dette egentlig funke like godt som no hostesaft eller noe?!?! Glidemiddel som ikkje ødelegge miljøet for svømmerene oppi der, bør jo teknisk sett gjør det enklere for dei og?!?!?! Eller?! Altså...vanlig glidemiddel ødelegge jo elslimet vårt, og det e jo det svømmerene te mannen leve i når dei ska svømme oppover. Så for dei som kanskje ikkje har så masse elslim...burde ikkje da Pre-seed vær gunsitg???? Eg har ikkje så god peiling på dette..sitte bare å filosofere. Noen som har noe peil?!?!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2009 Fekk svar av ei inne på skravlesiden! Hu blei gravid når hu brukte pre-seed! Hadde ikkje elslim sjøl Så!! Då e det rett inn på billige-tester.no hvis tr dukke opp etter påsken!!!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #3 Skrevet 31. mars 2009 Tror pree-seed funker litt på samme måte som EL-slim ja:) Jeg har prøvd det et par ganger uten resultat, men kanskje jeg skal prøve det igjen;) Krysser fingrene for at TR ikke dukker opp etter påsken, hvis ikke så håper jeg at pre-seed gjør susen for deg!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2009 Ja!! Merka ikkje så masse te elslim denne gangen så...får ha det i bakhodet!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Hehe, masse lykke til, håper det gjør susen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå