Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg var hos Jordmor den 3 mars. alt var bra og jeg fikk ny time igjen 6 april. Nå ringer hun å sier hun vil gi meg ny time, for nå skulle hun plutselig ha ferie den uken. Så hun ville ikke gi meg time før 24 april! jeg er 27+1 Er dette greit?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Da ringer du til legen og får en svangerskapskontroll i mellomtiden! det måtte jeg gjøre da min jordmor skulle operere...
trine->mai07 og juni09 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 " Er dette greit?" Det må jo bare være det? Tror ikke jordmor utsetter ferien sin pga en kontroll, da må du bare ta den hos fastlegen din. Skjønner det er kjedelig at du ikke fikk timen din når du skulle, men sånn er det desverre noen ganger.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Nei, jeg synes faktisk ikke det er greit. Om hun skal på ferie så burde hun vel visst det for 1 mnd siden når jeg fikk timen min.. Hadde det vært sykdom el. så hadde det på en måte vært ok, men så lenge hun skal utsette timen min så lenge pga hennes egen tabe må hun faktisk ordne opp for seg synes jeg. Hun er tross alt den eneste jormora her i byen! Er da ikke bare bare å få time hos legen.. i hvertfall ikke her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå