Wera72 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei alle damer. Er en kvinne på snart 37. Er nygravid med mitt 4. barn. Snart ni år siden sist. Tok ut hormonspiral i januar og ble gravid allerede i pp 2. Dette endte med sa i uke 4. Er nå kommet 4+1. Testet positivt på 3+4. Har hatt en del småblødninger, mest lyst rosa som gjør meg forferdelig bekymret. Litt mensmurringer i rygg og mage, men dette er vel normalt så tidlig i svangerskapet og særlig ettersom jeg skulle hatt mens nå. Har nettopp hatt en runde med Selexid etter en Uvi og mente i helgen bestemt at jeg hadde fått en soppinfeksjon. Kjøpte Canesten vag 500 mg. Det er etter bruk av denne jeg har fått dette rosa blodet. Har hatt det til og fra i tre dager nå. Samtidig kommer det fremdeles rester etter tabletten ut. Disse er gjerne rosafarget. Mengden blod er vel sparsom. Mest synlig på papiret ved tørk. Nå skal det sies at jeg tørker meg minst hundre ganger for dag for å skjekke. Har noen av dere opplevd det samme? og når stoppet evnt. denne blødningen opp? Har symtomer på grav. som: vond smak i munnen, kvalme ved spesielle lukter, vondt i brystvortene, ekle svettetokter etterfulgt av frysing, tretthet. Blir glad for snar!
second_time Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg også hadde en rosaaktig blødning etter plassering av canesten tablett i mitt forrige svangerskap. Tok det opp med legen min. Han sa at det var helt normalt å blø litt fra kjeden når du plasserer tabletten når man er gravid. Husker ikke helt forklaringen, men det var noe med at skjeden er litt mer "skjør" enn ellers nå. Lykke til videre i svangerskapet
Snikskytteren er storebror! Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Det er vanlig at rester fra tabletten kommer både 3 og 4 dager etter den ble satt..
februar baby Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har også hatt litt blødninger, siden lørdag. Ikke veldig mye og synes kun på papiret. Litt bekymret for dette, men skal til lege på onsdag heldigvis. Er 6+6. Jeg har også ømme brystvorter og trett og sliten + humørsvingninger. Ønsker deg lykke til :-)
Wera72 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Håper og tror det går bra for oss alle. Det er uansett et nerveslit å gå rundt og skjekke konstant. Og selv den minste antydning til blod blir grundig analysert her i gården. Klarer ikke helt å glede meg over at jeg faktisk er gravid når det er sånn. Skal til lege i morgen og får diskutere det da. Det som er så frustrerende er at man ikke kan gjøre noe selv for å hjelpe til hvis det begynner gå galt. Da må naturen bare gå sin gang som det heter. Takk til alle som har svart inntil videre og masse, masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå