Gå til innhold

Treff for de over 30 år på grunerløkka :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

NOEN OVER 30 ÅR SOM HAR LYST TIL Å MØTES?

Blir tobarnsmor i oktober 2009. Ønsker å treffe andre vordende mødre over 30 som bor i Osloområdet for felles hygge under graviditeten og barselpermisjonenen. Bor på grunerløkka. Det er jo litt koselig å ha kontakt med noen andre i samme situasjon med felles interesse:))

Foreslår å treffes på Villa Paradiso på grunerløkka på torsdag 2 april kl 17. Jeg reserverer bord under navnet Pia. Litt kort varsel men jeg håper det kommer noen. Det er ikke så viktig at dere også venter i oktober 2009. Håper bare å møte noen hyggelige jenter for en spennende tid sammen. Hilsen Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Pia!

 

Synes det er en strålende ide å møtes, men jeg er fremdeles så kvalm og uggen at jeg ikke klarer cafebesøk.. enda! Håper det blir flere anledninger litt lengre ut i løpet .. Lykke til med flott initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia,

 

Strålende ide! Jeg skal klarere det med sambo at det ikke er noe annet vi har på tapetet den dagen.

Vil også gjerne bli kjent med flere her i Oslo, som skal bli oktober eller forsåvidt november mammaer..

Bor på Ensjø så Grunerløkka er ingen problem.

Villa Paradiso skal jeg finne ut av hvor ligger hen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Arim,

Supert at du melder deg:) Nå har jeg lagt ut treffet på BIM-treff og håper flere melder seg. Uansett skal vi nok få med flere etterhvert på senere treff.

Sees kl 17. Hilsen Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bragiid,

Så synd du ikke er helt i form. Håper du kommer deg etterhvert og kan bli med på senere treff. Hvis du er luktsensitiv trenger vi jo ikke alltid møtes på cafe. Går helt fin også å gå turer nå hvor sommeren kommer.

Vi sees senere.

Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...