Gå til innhold

Flere som ikke har fått barnetrygd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått, pleier alltid og få den dagen før tidlig på morran...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier ikke få dem dagen før, så de kommer ikke før imorgen.

Skrevet

Eg har heller ikkje fått og dei kjem som regel dagen før eller nokon dagar før.......ventar.....

Skrevet

Var komt inn på min konto i dag visstnok

Skrevet

Mine kommer alltid på konto etter kl16=)

Ringer jeg kontoen 15.55 så er de der ikke, men ringer jeg 16.01 så er de der=)

Skrevet

det er skjelden jeg får BT før den siste dagen i mnd :(

men selv om dere kanskje har fått det dagen før så er det ikke sagt at man får BT dagen før utbetalingsdagen :) alle gangene..

Skrevet

Skal ikke den utbetales i morgen? Ihvertfall det som står på nav's hjemmesider. Trodde ikke at noen fikk det på konto dagen før andre får det?

Skrevet

Nei det er ingenting som seier at me som har fått det før utbetalings dagen får det bestandig, MEN eg har fått det før utbetalingsdagen i 5år.....så da lurar ein litt når det ikkje kjem før utbetalingsdagen.....!!!

Kanskje du kan skjønne det??? Faktisk så har eg fått det på fredag når det har vert utbetalingsdag på tysdag.........

Eg etterlyser ikkje BT før etter utbetalingsdagen men eg ventar på den fordi det har vert regelmessig utbetalt før datoen den skal komma på....

Skrevet

Bruker å få barnetrygden den 26. i hver måned, men denne måneden kom den først i dag.

Skrevet

Si hva dere vil, jeg har fått barnetrygden i dag, og jeg får den også et par dager før.

Skrevet

Nå har jeg fått inn barnetrygda og ;)

Skrevet

har fått den inn jeg også nå, men ikke sånn på morran som jeg pleier,dagen før det står at den blir utbetalt,men tror det har noe med at i dag er en mandag.

Skrevet

Fikk idag. Synes alltid den kommer tidlig, men må innrømme at jeg ikke er 100 % sikker....

Skrevet

-mammsen-fikk tulle 060606

Herregud så kvass du er i svaret ditt da!!!

kan du ikke skrive i den første tråden at du har fått den bestandig før utbetlingsdatoen da.....og ikke komme med det etterpå når jeg skrev det jeg skrev?!

og du trenger ikke å skrive kanskje du kan skjønne det?

slef skjønner jeg jo det nå når du skriver i ettertid at du har fått den før i 5år.....

skulle minst tro du hadde stått opp med galt ben når du fyrer løs slik du har gjort nå?!

Skrevet

Får den som regel siste dagen i mnd. Betalte en regning tidligere, og den var ikke kommet, som ventet. Utbetalingsdatoen er i morgen, så selv om en pleier å få før, kan en ikke klage før onsdag.

Skrevet

Vi fikk på lørdag, bor i Oslo

Skrevet

jeg pleier å få den 1-2 dager før:) Fikk den inn i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...