kikkit Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 jeg vet jeg har lest om det tidligere her. men finner ikke igjen innlegga.. jeg har en sånn stikking i lysken. noen ganger kjennes det ut som noen presser seg der å. er det bebyn som ligger å klemmer på noe tro? vondt er det i allefall.. nesten så jeg ikke greier å gå til tider. og noen ganger får jeg ett skikkelig "støkk" i magen.. kjennes ut som om hele bebyn er på vei ut. det har skjedd noen dager nå i en ukes tid. noen som vet hva detta kan være? har igjen 6 dager til termin. min egen termin er i dag. håper det skjer noe snart..
Plutselig_gravid Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Jeg for min del tror det er bebisen som presser og trykker på nerver, (Fy flaten så vondt det gjør!!) for jeg har slitt med disse stikkingene siden ca. uke 25. Og de har blitt verre og oftere ettersom bebisen har blitt større og kommet seg lenger ned i bekkenet. Andre igjen sier det er modning. (Jeg for min del ble moden i uke 35, med 2 cm åpning og det var mer som om verking, noen som dro i livmortappen. Samme jævlige smerten som skjer ved stripping, bare at det kom i regelmessige tak)
kikkit Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 det hadde ikke gjort meg noe om detta var modning gitt:) hehe. nå er jeg passe sliten og lei.. vil bare få han ut snart..
mamazon <3<3<3 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har også sånne, og det kjennes som om babyen trigger de noen ganger når han er spesielt aktiv, eller om jeg har vært litt for aktiv selv. Da jeg sa det til jordmor sa hun bare: Bra! Da skjer det ting, og du modnes.
¤the@ Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har disse smertene i lysken, kommer som lyn men er borte på et blunk. Får det hver kveld og har hatt det i noen uker. Var hos jordmor i dag og hun sa det var kynnere.
student23 Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Hvordan har du vanligvis kjent menssmerter? har du kjent de i låra er det mest sannsynlig kynnere (eller maserier om du vil) Det kan også være livmorbånda som er festet lengre ned i låret, jeg har hatt en del strekkmerker i disse når babyen har gjort noen kjappe bevegelser. Siste alternativ er at det er bekkenet. Bekkenet har også leddbång og diverse festet i lysken og viss ungen ligger festet eller langt nede i bekken, eller borer seg ned i bekkenet kan det fort resultere i litt smerter i lysken... Take a pick
mamsen+lillegutt*på overtid* Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Har også slik nedpress, har hadt det noen uker nå, har 11 dager til termin. Jeg er tredjegangs fødende men har ikke kjennt slik nedpress før. Da har jeg også gått 1 til 2 uker over termin, så får håpe disse nedpressene er modning rett og slett og at babyen kommer snart. Blir litt sånn halvgal av å vente.....hehehehehehe. Må også nevne at jeg har hadt litt ubehage i sidene, akkurat som om jeg skulle hadt hold, noen som har opplevd det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå