Gå til innhold

Slimproppen gikk akkurat!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, jeg vet at det kan gå i flere uker etter at slimproppen går, før fødsel begynner.... Men siden jeg har termin neste tirsdag og har hatt maserier hver eneste kveld de to siste ukene, vondt og magen har synki veldig, så tar jeg dette som et tegn på at NÅ skjer det noe om ikke så alt for lenge!

Gleder meg sykt, er såååååå lei av å være gravid, ha vondt, være sliten, ikke orke noe, sove hele tiden og dasse rundt i joggebukse dagen lang..... Og ikke minst, nå får vi snart se vår lille gutt :)

Dette blir en BRA vår ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo gå et par timer og!:D så utrolig spennende!!:D

Skrevet

Jaaa, nå begynner det virkelig å bli "virkelig", hvis du skjønner :o) Men får håpe det ikke begynner heeeelt ennå. Samboeren min har reisejobb og er på andre siden av landet, men han skal hjem i dag. Så hvis bebisen bare kan vente til kl 18 i kveld, så hadde det vært veldig fint, hihi :o)

Ååå, nå gleder jeg meg bare så innmari!

Skrevet

Det kan jo også gå timer :) :)

Var det blodstriper i den??? DET er i hvert fall et bra tegn på at fødselen er rett rundt hjørnet ;) Og det betyr som regel at man i det minste driver å åpner seg litt.

Skrevet

Nei, det var ikke no blodstriper i den... Bare masse blankt slim, skikkelig seigt, hehe.

Har to fødsler bak meg og ikke gått over termin med noen av dem, så håper at jeg slipper det nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...