Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Jeg skulle henvises videre i min nye graviditet. For et år siden mista jeg rett før fødsel, i uke 40. I henvisningsbrevet beskrev hun antall svangerskap, og dødfødselen jeg hadde kalte hun abort. Jeg sa rett ut at det blir helt feil å kalle det en abort! Det ble rettet på. Synes den var litt drøy, kommer ikke helt over det............
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 off, tenke å si noe sånt? håper legen fikk seg en lærepenge! gratulerer med nytt svangerskap! å masse lykke til.
Medium fikk guttebass Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Jeg er helt enig med deg og synes du gjorte rett i å reagere som du gjorde.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Huffameg. Håper du blir båret på gullstol denne gangen. Forstår heller ikke at hun skrev abort. Lykke til og stor klem.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Det var nok bare en feil, ikke et bevisst forsøk på å undervurdere opplevelsen din. Det var bra du sa i fra, da, så det ble rett i henvisningen :-) Jeg kan godt forstå at slikt blir veldig sårt, men prøv å ikke ta det personlig. Det var nok ikke vondt ment, og du får det bedre med deg selv om du ikke lar en sånn i utgangspunktet liten ting plage deg :-) Gratulerer med ny graviditet, og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå