Holly❄️ Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Begynt å gå turer og trene igjen, etter maaaange år uten. I dag jeg gikk jeg tur, og ville ha opp tempoet, så gikk hardt og fort Men så føles det nesten ut som at beina svikter litt, og jeg føler at de ikke virker som de skal. Som nå når jeg endelig kom hjem, så klarer jeg faktisk ikke å bøye foten oppover... helt nede ved ankelen altså, får den ikke oppover! Hva skjer??? Er det fordi musklene ikke er trent på mange år eller? Merkelig...... føles liksom som de er numne.. Har hatt dette siste gangene jeg trener....
alvis Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Har du vondt i ryggen? Har du trent ryggen mye i det siste? Det høres ut som symptomer som kommer fra ryggen. At nerver er i klem eller prolaps.
Holly❄️ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 har litt skeiv rygg pga at den ene foten er lenger enn den andre... Jeg har ikke vondt i ryggen nå nei, ikke mer enn vanlig.. Merkelig altså....
Holly❄️ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Ja, begynner å bli bedre nå. Var liksom som om at de sovnet litt mens jeg gikk på det raskeste... Var sånn at jeg nesten følte jeg måtte passe på så jeg ikke snublet... Men nå begynner de å komme seg igjen.. kan jo være fordi jeg er sykt utrent for tiden da...?
alvis Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Ja, det kan selvfølgelig være det:) Jeg tipper det er ryggen som er problemet. At en nerve er litt i klem eller overanstreng. Det kommer seg sikkert når formen blir bedre:)
Holly❄️ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2009 Ja, jeg får satse på d Var bare veldig ekkelt der og da..
frk.velandre Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Høres litt ut som prolaps... tanta mi hadde det sånn.å hun tok det ikke så hardt, å nå er hun ufør, den ene foten har hun ikke følelse i. å det du beskriver er sånn som hun hadde det. men ikke for å skremme. men går jo ann å høre med lege bare for å være sikker go bedring til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå