Gå til innhold

Kontantstøtte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt 50% bhg-plass fra 1.mars, men til tross for at vi opplyste om dette så fikk vi tildelt full kontantstøtte. Jeg sendte e-post til NAV om dette, men hørte ingenting. Nå før helgen fikk jeg inn penger på kontoen min tilsvarende to fulle kontantstøtter - altså full kontantstøtte for februar, slik vi skal ha, men også for mars, da vi skulle fått redusert kontantstøtten. Så idag fikk jeg nytt vedtak fra NAV om at de reduserer kontantstøtten vår fra 1.april. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå, ville jo i utgangspunktet trodd at jeg skulle betale tilbake en del av pengene fra mars, men synes jo det er rart at de har redusert støtten fra 1.april uten å be om tilbakebetaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er slik at du får full kontanstøtte samme mnd barnet begynner i barnehagen, men etter det så blir den borte eller redusert alt ettersom hvor mye barnet er i barnehagen:) Hørt om flere som har reagert på det samme, men de har ikke måtte betale tilbake det de mente at de hadde fått for mye:) Men lønner seg nok å ringe for sikkerhets skyld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...