Aprilgutt09 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Våknet idag med litt brunlig utflod i truseinnlegget (må bruke det hele tiden, for har så syyykt med utflod). Det var helt lysebrunt. Før har det vært litt gul-aktig, men nå var det mørkere, og nærmere brunt. Noen som vet hva dette kan være? Tegn på modnign? *håpe, håpe*!! Har ikke sjekket om det har kommet mer, for har ikke vært på do etter jeg sto opp. Ikke si jeg skal ringe føden, for er ikke bekymret, sånn sett:)
Snuppa & llillebror Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Ikke for å skremme, men ring å hør på føden. Det KAN VÆRE deler av slimproppen, og i så fall får du bare noen tips om hva du skal følge med på videre... Men det kan også være misfarget fostervann, og da vil de nok ha deg inn. Er ikke for å skremme altså, men må ta sympr\tomene alvorlig når du er "innenfor" terminen... Er jo det tre uker før og to uker etter terminDATOEN. Lykke til, og hold oss oppdatert da :-))
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Sikkert litt modning... Nå nevner ikke du noe om sex (hehe), men om dere har hatt dere nå nylig så kan det jo være det og. Sånne tynne blodkar brister visst lett oppi der under svangerskap. Så lenge du ikke BLØR så er det ingen grunn til å ringe føden, men ta det opp med jordmor/lege under neste kontroll!
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Oj... Det var to svar i hver sin ende!
Aprilgutt09 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2009 Slimproppen min har allerede gått, men det kan jo være rester etter den, kanskje? Var ikke noe blod-tråder eller hva folk kaller det, som jeg har hørt slimproppen kan se ut.. Vi har heller ikke hatt sex på en stund (han er vekkreist:P), så er ikke noe sånt heller. Tror jeg ser det litt an ihvertfall, før jeg gjør noe. Kan jo hende det bare var den ene gangen. Blør jeg mer så får jeg heller ringe.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 fostervann lukter sæd a Legen jeg går t på ahus ukentlig så du kan jo lukte lukter det sæd aktig ring føden
Aprilgutt09 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2009 Må det ikke komme litt mer om det er fostervann?:S
Snuppa & llillebror Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Nei, du kan lekke fostervann over flere dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå