Gå til innhold

Vært på ultralyd i dag :) 11+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk se en ca 5 cm lang liten baby, som bokstavlig talt hoppet og tok salto inni livmoren. Var sååå gøy å se bevegelsene og at den storkoste seg der inne. Alt var i skjønneste orden. Legen sa at utifra det hun kunne se var jeg "11 noe" på vei, så det stemmer jo. Jippi !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så gøy! Jeg skal på torsdag, er da 7+6, er SÅ spent!!!

Skrevet

Det er sååå moro, glede deg masse :) skal barnefar være med deg ? De synes faktisk ofte det er veldig moro :) Lykke til !

Skrevet

Gratulerer så masse =)

Kan tenke det var en utrolig bra følelse.... =)

Var selv på ul sist uke, og det var helt ubeskrivelig =)

Lykke til videre....

Skrevet

Gus såå artigt...:) Høres spenende ut! Jeg ska på ultralyd på torsdag sammen med barnefar. Trur jeg er 11+ 2 da, (kan ju forandres), blir da samme som deg.

Skrevet

Åhhh, så koseligt:) :) :) :)

Gleder meg til jeg også får se den lille inni meg. Blir litt mere virkelig da.

Jeg tenkte jeg skulle vente til de tar ul utvendig.

Kan jeg spørre om det var innvendig eller utvendig du tok?

Jeg er 9+6 i dag jeg. Så driver å tenker på ul i uke 12 kanskje..

Og gratulerer med den lille akrobaten i magen din:)

Skrevet

Moro moro :) Da må du oppdatere meg okei ?? Jeg skal på ny ultralyd til torsdagen allerede, men dette er for å sjekke nakkefold, og blir 3D innvendig ultralyd, spennende spennende !

Skrevet

Barnefaren var med forrige gang, for halvannen uke siden. han kan dessverre ikke nå på torsdag, han er ute og reiser! Men alternativet var å utsette timen til etter påske, og det synes jeg var litt kjipt ;o)

men merket egentlig veldig stor forskjell på ham før og etter UL atlså. tror nok det ble litt mer virkelig for ham da han faktisk så en liten klump i magen ;o)

Mikdimoo - er det vanlig å sjekke nakkefold? Trodde ikek det var så vanlig...

Skrevet

gratulerer, dette var fliotte nyheter. var du på Ul i uke seks??? Hvor stor var din?

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 6 og da var den lille 4 mm. Husker ikke når i uke 6, men tror 5+6, alltid gått på fredager ca nemlig.

Det med å måle nakkefold er en prioritering man selv må velge, jeg og sambo har valgt å gjøre det så vet vi. Det er ikke sikkert det vil avgjøre noe, men vi vil gjerne vite. I tillegg synes vi ultralyden er veldig ok og artig å gå på.

Skrevet

Åååååh, så gøy:).......

Skal selv på ul fredag, er da 11+2. Gleder meg masse og gruer meg litt.....:)

Skrevet

elskling, det går sikkert bra :):):) Spennende, gled deg !

Til dere andre, tuuusen takk for det :)

Skrevet

Tar dere privat UL eller gjennom legen??

Jeg har lyst på tidlig UL, men har ikke noen god grunn til å skulle få det!! Om jeg ikke smører på litt da:)

Skrevet

Jeg har gått på Ahus, hadde et såkalt risikofylt svangerskap grunnet lavt hcg til å begynne med, så de har fulgt meg nøye opp.

Den på torsdag hvor vi skal sjekke nakkefold er privat. Gå på en privat en da, koster fra 800 - 1200 kr, men er jo KJEMPEverdt det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...