Scoobydoo Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei jenter. Ja, da er jakten i gang, IKM til helgen en gang. Føler at jeg kjenner både det ene og det andre. Eller rettere sagt, det ene: veldig "urolig mage". Akkurat som om jeg gruer meg til noe.... Ellers ingenting. Mitt spørsmål: har lest at en del får positiv el-test før pos grav.test når de er gravide. Når tar man el-test da? Er på 9 dpo i dag...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei Scoobydoo =) Forrige gang jeg var gravid testet jeg positivt med vanlig Clearblue graviditetstest 9 DPO, altså 5/6 dager før IKM. Den var veldig positiv, ett klart blått kryss (var ingen tvil i det hele tatt) testet ikke på morgenurin engang... Så det er mulig =) Har ikke forsøkt å teste med EL-tester foruten om EL - så der har jeg ingen erfaring! Lykke, lykke til da =) Klems
Scoobydoo Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Hei "deg og lille snuppis" :-) Tusen takk for svar. Gurimalla, testet du virkelig positivt så tidlig? Nå ble jeg fristet til å teste selv..... Ellers så ville jeg bare si at det var trist med MA'n din. Leste det et annet sted her. Også så utrolig kjipt at det ikke blir en femte generasjons skytten-baby på deg:-( Ønsker deg masse lykke til, starten på 2010 er et supert tidspunkt å få baby på, vet du:-)) Tusen takk for lykkeønskninger, dette er ulidelig spennende!!
Scoobydoo Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2009 Å, sorry! Har nok misforstått litt. leste et annet sted nå at det er fem dager igjen til IKM for deg. Da KAN det jo bli desemberbaby på deg enne??? Krysse, krysse...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hehe, takk, takk!!! Det er jo en liten sjans for 2009 baby - men jeg vet sannelig ikke!!! Den ultrasvake positive testen jeg tok i går (dag 23 av syklusen, 8 DPO, 6 dager igjen til IKM) tror jeg er rester fra jeg mistet... Testen i dag var enda svakere, nesten blendahvit... men det er jo tidlig å teste da, så har jo noen dager til å håpe på å få desember-baby =) Skal tilfeldigvis til fastlegen nå kl 14, så kanskje vi kan måle hcg i blodet over 1 ukes tid enten er den stigende og da er jeg gravid, jippi, hurra, ellers så er den synkende og da er jeg ikke gravid denne pp`n. Krysser fingrene da, hehe =) Og lykke til du også!!!!! Klems
Scoobydoo Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Å, da får du ha massel lykke til hos legen:-) Vi får krysse finger så hardt vi kan:-)))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Scoobydoo Hvis det blir klaff for oss begge to denne gangen - får vi termin på samme dato!!! Jeg også får termin 14 desember hvis det blir klaff, har IKM lørdag 4 april =) Så kult!!! Nå måååå jeg bare løsrive meg fra BIM - skal til fastlegen kl 14, må gå nå... Ha en strålende fin dag og jeg krysser fingrene og ønsker deg lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå