Gå til innhold

Søvn 10 mnd


Litho79

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvor mye sover deres små nå? En eller to lurer på dagtid?

Jenta vår sover fremdeles to ganger om dagen, virker som hun har behov for det. Men lurer på om all småvåkningen på natten, gjør at hun ikke får noen god sammenhengende søvn- og derfor tar dette igjen på dagtid.

 

Hun legger seg for natten ca 19.30, og våkner mellom 06.00 og 07.00. Har da gjerne vært våken i 22- 23 tiden, i 02 tiden og 05 tiden.... puh. Begynner snart på jobb igjen, ønsker bedre sammenhengende søvn snart. Hun får snart eget rom, hååååper det har god effekt:O)

 

Føler hun spesielt sover dårlig på natten når det er nye tenner på vei, men de kommer jo hele tiden..... reagerer deres små på tannfrembrudd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Jenta mi sover også 2 ganger på dagtid, men var et par dager forrige uke at hun bare sov én dupp etter lunsj, til tross for at hun våknet 6 på morgenen og ble lagt ut til vanlig tid. Ble bare liggende våken. Men det var altså bare 2 dager.

Hun legger seg ca.19 og sovner etter en halvtimes tid, også våkner hun ca.7, men alt er litt cirkatider nå etter at vi stilte klokka da. Sover en dupp fra rundt 9, men varierer hvor lenge (1-2,5 time). Også sover hun igjen ca.13.30-14, men varierer hvor lenge da også, kommer an på hvor lang første duppen var.

 

I natt var hun visst våken ganske mye, men det la ikke jeg merke til. Samboern sa jeg hadde putta i henne smokken hver gang, men det må ha vært i søvne;-)

Men det skyldes at hun er forkjøla, og kanskje litt fordi ene fortanna oppe nettopp har brutt frem... Hun reagerte overhode ikke da de første to tennene kom da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Siljemor. Da er det veldig likt ift søvn på dagtid. Trenger nok det, er bare redd det går utover den gode søvnen på natten. Håper det kommer seg når hun får eget rom, og at samboeren får trå litt mere til på natta:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Gutten min sover også 2 ganger på dagtid. Er pappaen som er i permisjon, men jeg tror han sovner ca 10:30 og sover enten tre kvarter eller 1,5 time. Sover igjen ca tre kvarter i 15-tiden. Sovner ca kl 19:00 for natta og sover til 05:30. Noen ganger tar han en liten dupp etter puppen og sover til 06:30, noe som blir vel mottatt av pappaen hans:-) Men ofter er det å stå opp før 06...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini legger seg 19. han er våken en 3 ganger iallefall før han står opp i 7 tiden. han har begynt å våkne i 6 tiden ofte og. han sover 1 gang om dagen. og da sover han 2-3 timer stortsett...

 

snart jobb her og. men det går greit. har vært vant til å være oppe på natten i 3 år nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...