kokko Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 ja, har en her hjemma i kjellerstuen. den er veldig god. Jeg bruker den til å trene opp bekkenet mitt. Jeg merker fort når jeg ikke bruker den aktivt.
Raych Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Ja, hvis man gjør øvelsene riktig fungerer den supert. Litt tilvenning i forhold til balansen i starten, men det går seg til. Man må bare stole på ballen på en måte, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå