Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 ja hehe men jeg er så feit at den blir ganske så flat når jeg er på. men det er fin trening. handler det ikke om å finne aktiviteter man liker å drive med da er det lettere å fortsette den gode jobben.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Det finnes baller tilpasset alle str Men jo, det viktigste er at du gjør noe du liker å gjøre. Da holdes motivasjonen oppe og det blir lettere å få gjennomført økten. Men variasjon er også viktig- og da er det jo bra å prøve noe nytt
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 nettopp. jeg har ball men er nå høygravid og veier over 90 kg så den blir litt flat men jeg syntes det er gøy. snart får jeg lille og da begynner den vanlige treningen og da kan jeg jo bevege meg litt anderledes. siden din var fin den. er storsett en som liker å bevege meg jeg da men kjenner nå at det begynner å bli ganske tungt å slitsomt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hvor mye luft skal det egentlig være i en slik ball? synes det virker som det siver ut litt luft etterhvert, skal det være slik, eller skal den være ganske hard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå