1mor3barn&1000ideer Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Nå nærmer påskeferien seg, og jeg lurer på hva vi skal finne på? Vi går jo selvfølgelig turer, tar en tur på bibliotek og barnemuseet, lekeland o.l Er det noe annet vi kunne finne på?
aman32 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Hei hei:) Jeg bor på Bryne er alene m en gutt på 4. Har og gruet meg til påsken men,mn nå blir det en liten påskeferie sammen med kjæresten og noen venner med barn. Men før jeg var sikker på det hadde jeg og begynt planlegge hva vi skulle finne på i påsken.... Jeg anbefaler jærmuseet,på Nærbø det er kjempe kjekt for alle aldre:) Vi har tengt oss dit en tur i påsken. Vet ikke alder på barna dine mn har hørt at oljemuseet er veldig spennende fra barn på 4 år og oppover. Kan og anbefale og ta en tur til Brekko. Vet ikke om det er snø der nå men det er et veldig fint ut område:) Lykke til med påsken håper dere får en fin feiring:) Vet alt om og sitte alene det er utrolig kjedelig.. Jeg har inge familie her nede så det kan være tøft til tider..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 vitenfabrikken i sandnes er også noe en kan ta en tur innom. eller turer i nærområdene. er jo mange forskjellige steder å gå turer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå