Nivea30 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Dvs. litt hoste og snørrete? Skulle egentlig i åpen barnehage i dag, men ble usikker på hvor grensen går for å holde ungene hjemme?
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Er formen god ellers, så er de i barnehagen med snørr og litt hoste. Mine gutter hosta fra 1-3 år hele vinteren igjennom før de ble herdet. Har ikke hatt en sykedag etterpå nesten. Får inntrykk av at terskelen er noe høyere i åpen barnehage siden foreldre er reddere for snørr og hoste hos barn som ikke har begynt i bhg.
Supermamm Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Om formen generelt er god synes jeg det er helt ok med barnehage
It's all about me Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Skulle jeg ha holdt han hjemme hver gang han var snørrete og hostet litt hadde han ikke fått mange dager i barnehagen i løpet avvinteren.
mamma til fire små Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 vi går no en del i åpen bhg. har vært mye snørr og hoste der ja. bare almenntilstanden på ungen er bra, og du ser han vil ha utbytte av å være der, så kan dere vel gå. 2 1/2 åringen min har vært snørrete hele vinteren, og det er vel de fleste unger i vanlig bhg ihvertfall. eneste jeg ikke liker, er mødre som ta med barnet sitt i åpen barnehage og klager på lite søvn samme natta, for ungen har kasta opp flere ganger fra dagen før og på natta. da bør de holde ungen hjemme, siden sånt er veldig smittsomt
Nivea30 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Thanks! Var det jeg tenkte ja, at litt snørr og hoste må gå. For her har det vært av og på med forkjølelse i flere uker nå, så om vi skulle holdt oss inne hele tiden hadde vi sittet myyye hjemme ja. Men almenntilstanden er helt fin, så da er det ut med oss:o)
serin@ Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Jeg gjør det ikke, fordi jeg MÅ ikke...student. Sønnen min er 4,5 år og har ikke vært syk eller hatt feber bortsett fra 2 uker med sykdom når han var 8 mnd. Synes det er unødvedig å ta et barn til åpen barnehage med snørr og hoste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå