mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Og jeg nå har blitt 39.... og hadde ikke tenkt å bli førti, feit og ferdig;-) Så vil jeg bare skryte litt og fortelle at jeg har gått ned 4kg på 4 uker:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Så flink du er!!! Det er bare å stå på, fortsette akkurat det du har gjort hittil og det vil bli akkurat sånn du ønsker:-) Kjempebra jobbet Msb!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Ja, synes selv at jeg har vært flink, men jeg føler liksom ikke at jeg slanker meg. Jeg har bare lagt om litt på kostholdet:-) Og jeg spiser selvsagt litt oftere enn før, 5 ganger om dagen. Noe som fører til at det alltid er noe i magen og da får man ikke den veldige sulten heller. På toppen av dette er det da en bivirkning, og det er altså at det fører med seg et vekttap:-) Og siden jeg er av de få som har eget brev fra en overlege på Ullevål hvor det står svart på hvitt at jeg er 20kg overvektig:-) Vel da er det bare å stå på...... Men tror ikke jeg vil fjerne 20 kg. altså..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Det er nok det som er tingen, å legge om på kostholdet og spise ofte. Det er det samme som mamma gjør og hun også går ned sakte, men sikkert:) Og du, han legen, han kan umulig ha jobbet med folk med spiseforstyrrelser. For da hadde han visst at du ikke bør gå ned 20 kilo!!! Hva skal det bli igjen av deg da? Skinn og bein? Nei du, følg din egen velværefølelse!!! Godt å ha sunn fornuft og hodet på rett plass!
Gummelillan Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Hurra for deg! Ett kilo i uken høres jo helt perfekt ut. Poenget er jo nettopp å få opp forbrenningen og ta det over langen. Og så har du jo god tid på deg også. Jeg har bare 7 mnd på meg jeg.... Hm,...Kanskje jeg ikke skulle spist den krokanrullen i sted ;-))))))))))))
♥Snulder Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Forfall????? Hva snakker du om a???? Så flink du har vært da!!! 4 kg på 1 mnd er bra det! Jeg har tatt 1 kilo på 4 mnd jeg;=D
Karomamma Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Så utrolig bra!!!! Flink du er Jeg har lagt på meg 4kg på 4 mnd, jeg.... Det der med at forfallet begynner når man er 27, har jeg aaaaaaldri hørt om....
Reveenka Skrevet 31. mars 2009 #8 Skrevet 31. mars 2009 Er vel bare å innrømme at forfallet har satt inn - men så er jo jeg myyyye eldre enn dere andre barnerumpene, så dere vil nok snart oppdage at tyngdekraften og rynkene og den lavere forbrenningen kommer og tar dere også! Orker ikke slanke meg, jeg , for da er jeg nødt til å kutte ut godteriet mitt - og det greier jeg ikke, aaaltfor svak i viljen ;ø)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå