Ingen kommentar Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hei jenter! Som vi alle vet følger det en del bivirkninger med en graviditet. Man føler seg oppblåst og kvalm, har smerter i rygg og hofter osv. Det er i den forbindelse lett å klage over situasjonen. I min jobb (jobber på sykehus) møter jeg mange par som er ufrivillig barnløse. Kvinner som har prøvd å få barn i årevis, og som ville gitt alt for å være å vår situasjon. Min oppfordring til dere er derfor: når dagen føles litt tung og formen ikke er på topp, tenk på hvor heldig du er som er gravid. Inni vokser et lite vidunder som gleder seg til å treffe deg. Nyt tiden som gravide, den er plutselig forbi! Ønsker alle en fin dag:)
Guttemamma og spire ♥ ♥♥ Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Godt skrevet! Enig med deg! Tenk hvor heldige vi er som er gravide. Kjenner selv noen som har slitt med å bli gravide i mange år. De har vært igjennom prøverørxflere, blitt gravide, men mistet spiren i første trimester. Jeg vet at de ville gjort alt for å få et eget barn.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Som jeg skulle skrevet det selv. Er vel selv det man kan kalle en sliter. Vi brukte to år, og utredning både for barnløshet og habituell abort. Mistet 3 ganger før den endelig satt ). Jeg husker selv venninner som klagde da de hadde det litt kjipt i graviditeten, ble så lei meg, for de har aldri opplevd de tankene jeg hadde av og til. Om at kanskje jeg aldri skulle bli mamma. Jeg kunne godt spy hver dag i 9 mnd jeg. Det er barnemat i forhold ( selv om det er helt pyton). Jeg har heldigvis klart å bli gravid selv alle gangene, men måtte jeg ha prøverør hadde jeg vært takknemelig over at slike tilbud finnes. Nå går jeg på blodfortynnende og babyen har det knall... Lykke til alle sammen, og husk hvor priviligerte vi er )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå