Gå til innhold

Hvor mange timer er du sammen barnet/barna dine om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med barnet mitt ca 3 timer om dagen på hverdagene.Syns selv det er altfor lite,og har ofte dårlig samvittighet,men det er sånn det må være akkurat nå.Blir nok litt mer tid sammen når vi får bhg plass nærmere der vi bor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 6 timer med minstemann, som legger seg kl. 19:00

Og 7 timer med eldste som legger seg kl. 20:00

Det er timer fordelt på morningen og ettermiddagen.

Skrevet

Når jeg jobber vil jeg tro jeg er sammen barna mine ca 4 timer i våken tilstand. 1 time om morgenen og 3 om etter middagen. Jobber 100% fra 0800 til 1600. Leverer i barnehagen kl 0730 og henter 1630.

Har ikke sjans til å se dem mer når jeg jobber 100%.

Skrevet

Minste (ikke i bhg) ser jeg 12 timer i døgnet ( selvfølgelig minus den tiden hun sover på dagtid)

Største ( i bhg): ca. 2,5 time på morgenen og 4-4,5 time på ettermiddagen.

Når jeg begynner å jobbe igjen, kommer det til å bli ca 1,5 time på morgenen og ca. 4 timer på ettermiddagen.

Skrevet

jeg ser sønnen min døgnet rundt jeg;) (minus tiden han sover da) men som andre over her sier, blir anderledes når han begynner i BHG. Men i starten er det bare 2 dager i uka han skal i BHG, så jeg får sett ham MYE en god stund til;)

Skrevet

Skal vi se, en times tid på morgenen - og så er pappaen sammen med han en time til før de går i barnehagen. Og så henter jeg eller pappaen i barnehagen rundt fire, og da er det tre timer til han skal legge seg. Så da blir det 4 timer jeg ser han de dagene jeg henter (pappaen og jeg bor ikke sammen).

Skrevet

sånn bortsett fra når hun sover, så er vi sammen hele tida. hun er 16 måneder og går ikke i barnehage, samt at vi har ingen besteforeldre som passer heller, så da er det bare oss.

Skrevet

Fire eller fem om ettermiddagen og en om morgenen.

Han er tre år og blir lagt klokken 20.00. Da våkner han av seg selv kl. 07.00 hver dag.

Skrevet

Jeg har helger som jeg ser barne i ca 6 timer fra 18.00 fredag til 15.00 mandag.

Skrevet

Ser dem 4 timer i våken tilstand de hverdagene jeg har dem. Og så ser jeg dem jo ikke når faren har dem. I stedet for å være lei meg fordi jeg ikke ser dem så mye som ønskelig så verdsetter jeg den tida jeg har dem enormt.

Skrevet

ca 5 timer i ukene ( 2 t om morgene og 3 om ettermiddag/kveld).

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig på hverdagene

Gjest Sekretøsa
Skrevet

5 timer på ettermiddagene, som regel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...