Gå til innhold

Blir gal av å vente på den hersens tanta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde utskrapning etter MA for 8 uker siden, og går fortsatt og venter på at kroppen skal komme igang igjen. Blir så frustrert av alt sammen! Har tatt flere negative tester, så er ikke gravid igjen.. Var hos legen for to uker siden og tok en masse blodprøver, skulle får svaret tilsendt i posten, men har ikke sett noe til det heller.. Vil bare komme igang igjen, så jeg kan bli gravid igjen! Men istedenfor må jeg gå rundt her og vente på noe jeg ikke aner når kommer. Og ikke kan jeg gjøre noe med det. Hersens kropp! Hvorfor kan den ikke bare komme seg tilbake til normalen igjen da!

Får håpe svaret på prøvene kommer denne uken, så jeg kan komme meg til legen igjen og få en skikkelig utredning..

Takk for utblåsningen! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjønner hvordan du har det, er 5 uker siden jeg mistet nå i uke 19. Mener å ha eggløsning for 2 uker siden. Har gått å spottet litt rosa blod siden forrige tirsdag og hatt mens murringer, men ikke noe mer enn det... Tok en gr.test fredag, for det minte meg litt om festeblødningen jeg hadde sist, men den var negativ.Håper den dukker opp snart....

Skrevet

Frustrerende dette her ja.. Har mensmurringer nesten hver dag, og trodde jeg hadde en eggløsning for 4 uker siden, men der tok jeg visst feil.. Gleder meg til den dagen alt er i orden igjen! Tenk at kroppen kan bli så forvirret etter et avbrutt svangerskap..

Skulle tro den snart dukker opp hos deg da, siden du har gått og spottet siden tirsdag.. Får håpe det! :)

Skrevet

Håper den dukker opp hos deg og sanrt da... du har jo gått ei stund å venta da.. Man vil jo komme inn i en skikkelig syklus igjen.

Håper tanta kommer iløpet av dagen... blir å juble når den kommer... Sjelden man skal bli så glad for å få mensen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...