Gjest Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Hun er veldig stille og drakk en halv liter etter jeg hadde vekt henne. Vanligvis våkner hun seks og er i full fart og høyt og lavt. Hun sier hun ikke har vondt noe sted når jeg spør. Blir litt bekymret her. Hun brant seg på hånden på lørdag, men vi har vært hos legevakt og hånden ser ut til å bli bedre og bedre. Kan det ha noe med dette å gjøre..? Hun har ikke feber eller utslett og ser bare trøtt ut...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 kanskje hun rett og slett er bare trøtt og sliten..og husk på klokken er jo stille frem,mine som pelier å være oppe å hoppe kl 05.30-06 våkna ikkej før kl. 07 idag =)
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #3 Skrevet 30. mars 2009 Sikkert noe som er i anmarsj - antakelig greit å tenke litt i forhold til hjemmedag i morgen. Sjelden de er så radikalt annerledes enn vanlig uten å være på vei til å bli sjuke.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Ja, jeg holder henne hjemme i dag uansett. vil ikke sende henne i bh når hun er sånn..
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Ikke umulig det...minsta var uvanlig trøtt og litt sløv på fredagsmorran mot sitt vante hypre jeg, tok tempen, men var ikke feber og sendte ungen i barnehagen, vel...utpå ettermiddagen fikk hun feber som føyk i taket og kl 22 målte jeg 40,8 og da bars det på legevakta...trolig streptokokker som hadde fått blomstra litt i etterkant av virusinfeksjonen uka før.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Hun sovnet her igjen etter bare en time oppe... og sover fortsatt. Stakkars liten.. Jeg er veldig bekymret. Håper hun sover av seg eventuell sykdom da.. Flere som har opplevd det samme?
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Høres ut som hun brygger på noe. Det er ikke alltid at unger får feber, men vil tro at noe sånt er i anmarsj. Typisk så kommer den på kvelden. Sørg for å få i henne godt med veske, og mat hvis hun vil ha. Er du heldig, så er hun typen som bare sover det av seg.
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Sånn var Minsten min oxo for et par måneder siden. La seg klokka åtte søndagskveld, sovnet med en gang. (Bare DET var jo uvanlig). Hadde litt feber, men det ga seg fort. Sov hele mandagen, og tirsdagen. Da dro vi på legevakta på ettermiddagen, der legen slo fast at han hadde halsbetennelse. Så det kan jo kanskje være noe sånt? Bare la henne sove hvertfall, kanskje det går over av seg selv oxo. =)
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Takk for svar! Hun sover fremdeles, men svetter litt nå så det kan være at feberen kommer.. Håper alt er bra i Baillis! ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 Det har hendt noen ganger at minsten har sovet fra 19-11... bare fordi han hadde lyst, og var trøtt aldri vært syk av den grunn... sover gjerne 3 timer på dagen om han får lov )
mai mammaen til to Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 kan ha litt med klokken og gjøre og.. mine sov litt lenger i dag enn de pleier...
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Ja, jeg trodde også det var noe med stilling klokken, men nå har hun sovet fra 19 i går kveld med ett opphold på en time i dag formiddag da hun drakk en halv liter vann og spiste noen tomater, før hun la seg på sofaen og har sovet siden. Jeg krysser fingrene for at hun sover det av seg. Dette er helt unormalt av henne altså!
nicknavn Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Om hun er helt forandret og bare vil sove, allmenntilstanden er dårlig, da hadde jeg ringt legekontoret, hun kan ha en infeksjon uten å ha feber eller vondter.
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 Jeg synes virkelig du burde ringe legen jeg da men...! Hadde min 3,5-åring forandret seg såppas, bare sovet og svettet da hadde jeg blitt bekymret.. Svetting i fobindelse med feber kommer først når feberen er på vei UT av kroppen. Man svetter ikke når man får feber, men når feberen synker. Ville definintivt ikke latt henne bare bli liggende og sove og svette uten å ta en tur til legen først!
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Jeg tror det er unødvendig. Hun våknet nå og er faktisk i fin form.. Hmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå