Gå til innhold

Vognpose fra Elodie Details

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer denne posen til mini som er 10 mnd. Er det noen der ute som har erfaringer med denne posen slik at jeg ikke gjør et "bom kjøp"?

Er posen lun, vanntett og god for barnet? Skjønner at den ikke kan samenlignes med en voksipose, men er det er grei vognpose???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, de var veldig fine...

jøper du fra http://www.elodiedetails.com da eller er det sider fra norge?

Hva kommer de på, inkl frakt?

Er dette helårspose, vinterpose eller vår og høstpose??

Skrevet

Jeg har den!

Den er fin, men ganske så kort, ihvertfall sammenlignet med Odenwälder-posen. Ikke så tykk, har ikke brukt den på vinteren i år, men har brukt den tidligere, men lammeskinn i bunn og ullteppe inni.

Det jeg synes er litt synd er at den ikke kan snurpes igjen rundt hodet/ overkroppen- så den blir liksom litt åpen øverst.

Kommer nok til å ta den mer i bruk nå som varmegradene kommer, og det ikke er så viktig å kunne snurpe igjen øverst.

Godt med hull til seler, og passer i de fleste vogner tror jeg. Passer ihvertfall flott i både Bugaboo og Oth.

Jeg liker best en åpning foran, synes det er lettere å åpne og lufte hvis man skal inn i en butikk feks. Likevel er det fint å bruke bare underdelen som et sitteunderlag etterhvert som det blir varmere.

Veldig stilig pose! Har det camo-mønsteret med rosa inni. Har brukt den endel til mine to barn, men ville absolutt ikke hatt den som eneste pose.

Skrevet

Tusen takk for svar. Da blir det nok ikke den.....selv hvor tøff vognposen er:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...