megogtotil Skrevet 30. mars 2009 #1 Skrevet 30. mars 2009 Vurderer denne posen til mini som er 10 mnd. Er det noen der ute som har erfaringer med denne posen slik at jeg ikke gjør et "bom kjøp"? Er posen lun, vanntett og god for barnet? Skjønner at den ikke kan samenlignes med en voksipose, men er det er grei vognpose???????
Nattinatta Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 oi, de var veldig fine... jøper du fra http://www.elodiedetails.com da eller er det sider fra norge? Hva kommer de på, inkl frakt? Er dette helårspose, vinterpose eller vår og høstpose??
megogtotil Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2009 Fant dei på finn.no. Ser veldig fine ut, men lurer fælt på om posen er så bra som den ser ut som..... Tror det er en vår, høstpose. Noen som har prøvd posen???? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16591130 Koster 749 ink frakt.
VanillaCaramelBrownie Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 Jeg har den! Den er fin, men ganske så kort, ihvertfall sammenlignet med Odenwälder-posen. Ikke så tykk, har ikke brukt den på vinteren i år, men har brukt den tidligere, men lammeskinn i bunn og ullteppe inni. Det jeg synes er litt synd er at den ikke kan snurpes igjen rundt hodet/ overkroppen- så den blir liksom litt åpen øverst. Kommer nok til å ta den mer i bruk nå som varmegradene kommer, og det ikke er så viktig å kunne snurpe igjen øverst. Godt med hull til seler, og passer i de fleste vogner tror jeg. Passer ihvertfall flott i både Bugaboo og Oth. Jeg liker best en åpning foran, synes det er lettere å åpne og lufte hvis man skal inn i en butikk feks. Likevel er det fint å bruke bare underdelen som et sitteunderlag etterhvert som det blir varmere. Veldig stilig pose! Har det camo-mønsteret med rosa inni. Har brukt den endel til mine to barn, men ville absolutt ikke hatt den som eneste pose.
megogtotil Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2009 Tusen takk for svar. Da blir det nok ikke den.....selv hvor tøff vognposen er:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå