Gjest Skrevet 30. mars 2009 #2 Skrevet 30. mars 2009 Vært innom, men kjøpt lite - veldig utplukka søndag ettermiddag. Du da?
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2009 #4 Skrevet 30. mars 2009 Ja, en liten kommode til tvillingene i heltre som skal males. To-tre rammer som var vakre, en liten emaljeskål, to barnebøker og kake:)
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2009 #5 Skrevet 30. mars 2009 En leke. Verken Ullevål eller Abildsø imponerte. Gi meg vestkantloppiser, ass.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #6 Skrevet 30. mars 2009 Fordommenes år i år, pila? Hasle ruler, og et av de bedre i fjor og forfjor var faktisk Linderud. Dessuten er Ullevål vestere enn vest. Ellers er jeg jo enig, ergo "faktisk" - vest er stort sett best.
Gjest -<<- Skrevet 30. mars 2009 #7 Skrevet 30. mars 2009 Nesj, det er ikke fordommer. Jeg var der jo og så. Hasle er bare greit nok, og de har ikke posesalg på tøy og er generelt overpriset. Høyenhall var ok. Jeg ser like fullt frem til Lysejordet, Smestad og Huseby.
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #8 Skrevet 30. mars 2009 Slemdal er alltid nedtur, man ser hvordan kapitalistene fikk kapitalen sin når de strenge damene med ordentlig hår skal ha ordentlige kapitalist-priser - og får det. Men ikke av meg.
Tollebolle Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2009 Jeg var i Bergen på Fridalen skole. Kjøpte noen bøker. Jeg synes ikke det var så masse bra der. Dyrt var det og Noen andre som var der?? Inntrykk??
mamma til fire små Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 hvordan vet dere når det er loppemarked? mange ganger tenkt å dra på et, men har aldri vært. ser når vi er ute å kjører at det plutselig kan være plakat om at det er loppemarked på en skole eller noe. men da passer det jo gjerne ikke for meg å dra. skulle gjerne sett det en uke i forveien eller noe. annonseres det i avisa kanskje? og er det som regel lagt til helg?
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 loppemarked.info Gir både tid, sted og (ofte) adkomst, og også info om hvilket loppemarkeder du kan henvende deg til for å levere ting, eller få dem til å komme og hente.
erteposen + 4 Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 Jeg var der. Ikke noe særlig, og prisene var høye. Jeg kjøpte to barnesangbøker i perfekt tilstand for 30 kr tilsammen. Kommoden fikk jeg nesten gratis fordi bunnen så ødelagt ut, men den er lett å ordne. Rothaugen bruker å være bra, stort sett.
Tollebolle Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2009 Hvor og når er de LOPPIS på Rothaugen ??
twilla Skrevet 30. mars 2009 #15 Skrevet 30. mars 2009 Var også på fridalen, fornøyd med en koffert og en veske for 30 kr... Søndag ettermiddag var alt gratis, så ikke høye priser å klage på da i alle fall! Var ikke veldig imponert over utvalget, men morsomt å ta turen uansett! Dessuten hadde de laget flotte plakater og vært dyktige på å henge de opp! Ofte oppdager jeg ikke loppemarked før de er over, men disse lappene synes jeg jeg har sett overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå