Gå til innhold

April: 2 dager igjen til jeg har en 4åring i huset!


Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

tenk..for snart 4år siden fikk vi vår første fødte på bare 2310g og 44cm =)

var jammen ikke store karen da han ble født =)

 

han smeltet alle hjerter rundt seg og har fremdeles et sjarmerende blik,som til tider avslører fanskap enn noe annet :P

 

han har spurtee meg hver dag i sikker 2 uker når hvor lenge det er til han har bursdag,så idag kunne han med glede gå i bhg å si at NÅ er det bare 2 dager til jeg blir 4år =)

Da kom de jo på,ja..han er jo aprilspøken vår =)

 

hehe =)

 

Vi har hatt mange tøffe stunder med han og sydkommer,men gud hvor mye glede han har gitt oss =)

 

Gleder meg til lørdagen,da skal han ha sitt aller første barnebursdag =)

Så følger jo lillebror hakk i hæl med bursdag den 13 april,og da blir han jo 2år,gud..tiden går så altfor fort =)

 

vil bare gratulere alle kommende bursdagsbarn her inne,så har jeg det gjort =)

og gratulere alle foreldre med kommende 4ringer =)

 

og pia,grattis til jenta de som allerede har blitt 4år =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hiver meg på en samlet hilsen her jeg og... Gratulerer alle aprilbarna!! Det blir en FESTLIG måned for oss dette!! ;)

 

Selv har vi 2-årsdag i morgen. Det var plutselig 36 inviterte til den dagen, med stort og smått.. *dåne* (Regner med det blir det samme når snuppa skal feires over påske en gang...) Men nå er det "bare" 31 som kommer ser det ut som -det er inkludert oss selv, da... Håper ungene er friske i morgen, så de kan gå i bhg og jeg kan få rydde og vaske og bake ferdig til selskapet!! Jeg får litt hjelp og da, med bakingen.. Svigermor kommer med to kaker og ei venninde tar med fruktsalat. Så jeg skal bare lage en kake og litt muffins, var planen, og pannekaker med is og gele.. Jada, det blir litt, men såpass må det være.. .*ler* i snuppa sin 3-årsdag hadde vi 17 til middag og 28 til kaffe... -Men det var for å invitere slekta som ikke hadde vært på besøk hos oss enda... Denne gangen har det bare blitt mange flere i familiene til vennene våre... og noen nye venner og, ja... Ber man to må man be resten også...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årene er gått så alt for fort.

Tenker over at mange av oss som er her inne var med på barnimagen mens vi gikk gravide med desse barna våre. Helt utrolig at me har holdt oss her da i vel over 4 år... eg fant ikke vegen inn til forumet før etter UL tror eg. Men for dem som heiv seg på fra posetiv test så er det nært 5 år med aktivitet her.

 

Gratulerer så masse med dagen alle april barn. Før husket eg datoen på en god del av dere, men nå sitter det litt løsere enn før. Men skal prøve og komme innom og hilse på etterhvert som dagene går.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen Simen!! Og som mamma til 4åring Susan ;o)

 

Håper dere får en suuuuper dag begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...