Gå til innhold

Jeg trenger gavetips til mamman min! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom igjen, jenter!

Hjelp meg med å finne en gave til ei som stiller opp 100% for alle sine døgnet rundt og som sjelden unner seg selv noe. Hun trenger å bli gjort stas på. Må jo legge til at hun selvsagt er verdens beste mamma <3

Gavekort og div. behandlinger utgår, så det må være en konkret gave hun får hjemme.

Svært takknemlig for svar :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lag et "klippekort" med diverse tjenester feks. En husvask, en kinotur, en bedre middag laget av dere,en helgetur med dere etc. bare fantasien som stopper :)

Skrevet

Hva liker hun? Er hun mye på tur? Reiser hun mye? Liker hun å pynte seg? Leser hun? Litt mer info så skal vi vel klare å skarpe sammen noen gode tips :o)

Skrevet

Hun er ikke mye på tur, men elsker bøker og pynte seg :o)

Skrevet

Prøv å finn et galleri der de selger brukskunst. Der har du ofte glassmykker som er små kunstverk i seg selv. De er skikkelig fine og spesielle. Noen plasser kan du få tilpasset farger o.l.

Bøker så vet kanskje du best hva hun liker å lese, men jeg må få komme med en anbefalning og det er "Jeg forbanner tidens elv." av Per Petterson. Jeg har ikke lest den selv ennå, men jeg har fått den anbefalt på det varmeste.

Ellers synes jeg Biotherm har mye bra velvære produkter.

Jeg ser du ikke ønsker å gi gavekort eller opplevelser, men må bare komme med et forslag likevel. De gavene jeg har fått best tilbakemeldinger på er når jeg har gitt middag. Da får de et kort av meg der jeg inviterer til et retaurantbesøk sammen med meg og resten av familien. Så bestemmer bursdagsbarnet når det passer. En gang så dro jeg med bestemora mi til byen å handlet klær og fiffet henne opp for så å avslutte med et retaurant besøk. Det var suksess det :o) Men da var ikke hele gaven fra meg, da hadde vi fått penger fra andre i familien som ikke hadde tid o.l. også å handle for.

Må tenke mer....

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag, ...ferdigHELTferdig.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...